بازدید 2368

پرونده دستياري 88 مختومه نيست

کد خبر: ۱۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲ 02 June 2010
قائم مقام وزير بهداشت در امور مجلس در خصوص وضعيت پيگيري آزمون دستياري 88 گفت: اعلام مختومه شدن يک پرونده تنها از سوي دستگاه قضايي قابل بيان است و وزارت بهداشت همچنان پاسخگوي دستگاه‌هاي نظارتي و قانوني در حوزه آزمون دستياري است.

به گزارش «جام جم»، سيد رمضان محسن پور در گفت‌وگو با مهر با تکذيب اعلام مختومه شدن پرونده دستياري افزود: آزمون دستياري در سال 88 با کش و قوس‌هاي فراوان روبرو بود و وزارت بهداشت نيز بر اساس آيين نامه رسيدگي به تخلفات آزمونها در حال پيگيري موضوع است.

وي اضافه کرد: آيين‌نامه‌هاي مربوط به برگزاري آزمون نيز در حال پيگيري است و تمام تلاش اين بوده که کمترين صدمه به داوطلبان وارد شود. در اين ميان مسلماً برخي از شرکت کنندگان نمره لازم را کسب نمي‌کنند و طبعاً اعتراضاتي هم داشته‌اند و گروهي هم احساس کرده‌اند که اشتباهاتي صورت گرفته که در مورد تمام اين افراد وزارت بهداشت پاسخگو است و در وزارتخانه و سنجش براي پاسخگويي به اين افراد باز است.

محسن پور يادآور شد: از سوي ديگر اعتراض برخي از داوطلبان به کميسيون بهداشت و درمان مجلس کشيده شد و در همين زمينه دکتر شاهرخ رامين از سوي کميسيون براي پيگيري موضوع انتخاب شد و در حال حاضر هم براي پيگيري موضوع تمام اسناد و مدارکي که لازم بوده در اختيار وي براي بررسي قرار گرفته است.

وي در مورد پيگيري متخلفان آزمون دستياري سال 88 خاطرنشان کرد: متخلفاني که در جريان آزمون دستياري شناسايي شده‌اند و تخلف کرده بودند به دستگاه قضايي معرفي شده‌اند و اعلام مختومه شدن اين پرونده تنها بايد از سوي دستگاه قضايي انجام گيرد و ما نمي‌توانيم در اين مورد نظري داشته باشيم.

قائم مقام وزير بهداشت در امور مجلس به مهر گفت: پيگيريهاي مورد نظر از نظر آموزشي، حقوقي و ساير بخشها در مورد آزمون دستياري سال 88 در حال انجام است و وقفه‌اي در آن بوجود نيامده است. همچنين هر دستگاه نظارتي که مسئوليت قانوني در اين زمينه دارد مي‌تواند اطلاعات مورد نظر را براي پيگيري در اختيار داشته باشد.

قائم مقام وزير بهداشت در امور مجلس تاکيد کرد: نتايج نهايي نيز پس از بررسي‌هاي لازم به داوطلبان آزمون دستياري سال 88 اعلام خواهد شد.

سي و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحاني و 25 رشته تخصصي برگزار شد. آزمون از سوي وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي به دليل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نيز پس از اعلام نتايج با اعتراض برخي داوطلبان روبرو شد به طوري که شاهرخ رامين عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيگيري اعتراضات داوطلبان آزمون دستياري سال 88 گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسي کامل و تحليل آماري نمرات و رتبه‌هاي دستياري، نتايج آزمون دوره سي و هفتم اعلام نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی