بازدید 12877
۴

آخرین قیمت‌ها در بازار میوه شب یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: یک شنبه هر هفته وضعیت بازار بررسی می شود و بر اساس آن به اصطلاح کشف قیمت می کنیم که روز گذشته این کار انجام شده و قیمت میوه ها تا 30 آذر تعیین شده است و تغییری نمی کند.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 14 December 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، اسدالله کارگر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته و تحت تاثیر شیوع کرونا مصرف میوه کمتر شده بو با توجه به کاهش دورهمی ها و مهمانی‌ها باید گفت میزان مصرف میوه به مناسبت شب یلدا نسبت به سال های گذشته کمتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به کشف و تعیین نرخ‌ انواع میوه، در بازار شاهد ثبات قیمت ها خواهیم بود.

وی درباره میوه‌های یلدایی توضیح داد: در میدان میوه و تره بار نرخ هر کیلوگرم انار بین 13 تا 19 هزار تومان، هندوانه 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، خرمالو 5 تا 20 هزار تومان، پرتقال بین 8تا 12 هزار تومان است.

وی توضیح داد: البته قیمت هر یک از این محصولات می تواند متفاوت باشد زیرا برای نمونه چند نوع خرمالو در بازار وجود دارد به طوری که خرمالو شمال بین 5 تا 8 هزار تومان، خرمالو شهریار 10 تا 15 هزار تومان و یا خرمالو کن 13 تا 20 هزار تومان نرخ گذاری شده اند؛ این مساله درباره سایر محصولات نیز صدق می کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیرئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی بیان کرد: خوشبختانه نظارت های دقیقی بر روند قیمت‌گذاری و عرضه در میدان وجود دارد و فروشندگان میوه مجاز هستند بر اساس فاکتور، سود 35 درصدی قانونی را اعمال کرده و بر قیمت میوه ها بیافزایند.

کارگر گفت: با تدابیر صورت گرفته هیچ گونه مشکلی در تامین میوه شب یلدا وجود ندارد.

گفتنی است بر اساس لیست میدان مرکزی میوه و تره بار انار شیراز بین 10 تا16 هزار تومان، انار دماوند بین 12 تا 19 هزار تومان، انار ساوه بین 8 تا 14 هزار تومان، انار کوهستان بین 15 تا 21 هزار تومان؛ هندوانه محبوبی 2هزار و 500 تا 4 هزار تومان، هنداونه میناب و خطی 2هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان، پرتقال تامسون شمال 8 تا 12 هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب 9 تا 12 هزار تومان و ... قیمت گذاری شده اند.

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار به شرح جدول زیر است؛

آخرین قیمت‌ها در بازار میوه شب یلدا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اسم اون پرتقال واشنگتن ناول است نه پرتقال ناول. چرا واشنگتن رو سانسور کردید؟
تورم یکساله گل کلم 517 درصد بوده است!
کشف قیمت یا بالا بردن قیمتها به هر بهانه؛ یک روز بخاطر عید روز بعد بخاطر رمضان و یک روز بخاطر شب یلدا و یک روز بخاطر بازگشایی مدارس و ......
مسئول جهاد کشاورزی و مسئول تره و بار ضرر نکنند دارند پدر مردم در میارن.میوه ها 2برابر در حال فروش هست.نظارت تعطیل هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار