جزئیات مهم از عرضه اولیه اپال

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد «آپال » در بورس عرضه اولیه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 14 December 2020

به گزارش بورس تابناک، روز چهارشنبه (۲۶ آذر ماه ۹۹) ۲ میلیارد و ششصد میلیون سهم معادل  ۱۳ درصد از کل سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد "آپال " در بورس عرضه می‌شود.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد بورسی ۷۰۰ سهم و سقف قیمت ۱۴۸۰ ریال و کف قیمت ۱۴۰۰۰ریال است.

شرکت فرآوری معدنی آپال کانی پارس

شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۱۳ سال حضور از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت معدن و فرآوری‌های معدنی کشور، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها از گروه شرکت‌های سرمایه گذاری پارسیان است. این شرکت به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در زمینه صنعت معدن، با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته معدنی و نیرو‌های انسانی در راستای ایجاد زنجیره تامین و تولید آهن و فولاد در شرکت‌ها و پروژه‌های متعددی سرمایه گذاری کرده است.

عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی آپال کانی پارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام . قیمت گذاری سهام (اپال) نادرست بوده و چندین برابر قیمت ذاتی شرکت قیمت گذاری شده . جای تعجب هست که هیچ نظارتی از سازمان بورس به خاطر قیبمت گذاری نادرست انجام نمیشه.
قیمت هر سهم 14800 ریال و سود و eps آن 541 ریال میباشد که p/e سهم میشه عدد27.35 یعنی 27 سال زمان بازگشت سرمایه هست و بعد از 27 سال اصل سرمایه برمیگرده و شروع به سود دهی میکنه.و حتی از p/e گروهش که 17 هستش هم بالاتره درحالی که تا 1.5 سال پیش عرضه اولیه ها p/e با عدد 3 و 4 و حتی کمتر هم داشتن . خواهشن خبری . گزارشی در این باره بنویسید که به گوشی مسئولین برسه چون این وسط مردم عادی که سواد و علم بورسی ندارن زیان خواهند دید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی