بازدهی بورس امسال چقدر بود؟

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۵روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۹۹۳هزار واحد رشد، بازدهی ۱۹۴درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 13 December 2020

به گزارش بورس تابناک، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سالجاری و تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۵روز معاملاتی، تعداد ۱۶۸۱میلیارد و ۱۸۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۴۰۹هزار و ۶۲۴میلیارد ریال در ۲۸۲میلیون و ۵۷۰هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۹۳میلیارد و ۶۶۴میلیون سهم به ارزش ۱۰۰۳۵هزار و ۸۰۲میلیارد ریال در ۱۰۴میلیون و ۱۸۱هزار و ۳۹۴نوبت در بازار اول، ۷۲۸میلیارد و ۹۲۷میلیون سهم به ارزش ۹۰۰۱هزار و ۲۶۱میلیارد ریال در ۱۶۶میلیون و ۶۴۳هزار و ۳۱۹نوبت در بازار دوم، ۱۰۴میلیون برگه به ارزش ۱۰۲هزار و ۹۳۱میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۱۸۴نوبت در بازار بدهی، ۷۴۸ میلیون قرارداد به ارزش ۱۶هزار و ۹۵۳میلیارد ریال در ۴۲۸هزار و ۳۹۳ نوبت در بازار مشتقه و ۵۷میلیارد و ۷۳۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۵۲هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال در ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۷۱۳ن وبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با ۹۹۳ هزار و ۳۱۷ واحد رشد، معادل ۱۹۴درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۴۹ هزار و ۶۱۱ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۰۷ واحدی به ترتیب ۲۰۷ و ۲۶۶۶درصد افزایش داشته‌اند.

 

 
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار