بازدید 6795

رحمتی: با کم‌تجربگی ۱۰نفره شدیم، می‌شد ۳بر۲ببریم

کد خبر: ۱۰۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 13 December 2020

سیدمهدی رحمتی بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال و 10 نفره شدن تیمش اظهار داشت: من از همه بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون تیم ما تیمی جوان است. از روز اول هم گفتیم که افق بلندی را در نظر داریم. در ابتدای بازی کار را شروع نکردیم و گل خوردیم. بعد از گل 2 موقعیت خوب داشتیم تا اینکه در دقیقه 25، 10نفره شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی شهرخودروافزود: در بین دو نیمه چیز خاصی به بازیکنان نگفتیم ولی در مورد توانایی آنها حرف زدم و گفتم اگر بدون اشتباه بازی کنیم می توانیم حتی بازی را ببریم. همین اتفاق هم افتاد و نیمه دوم را خوب شروع کردیم و امروز فوتبال روی خوبش را نشان نداد و اگر این اتفاق می افتاد می‌توانستیم 3 بر دو برنده شویم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص اینکه بازیکنانش جوان بودند و اخطار می‌گیرند گفت: خیلی از اتفاقات در بازی های دیگر هم افتاد ولی داور از آن گذشت، مثلا در بازی با پاختاکور هم همین اتفاق افتاد و ماشاریپوف اخراج شد. برخی مواقع داور تحت فشار است و ممکن است نتواند که در لحظه تصمیم خوبی بگیرد اما در مجموع جوانی تیم کمی ما را اذیت می‌کند، مطمئنا رفته رفته شرایط ما بهتر هم خواهد شد.

سرمربی تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که تقابل خودش با استقلال را چطور می‌بیند گفت:من در حوزه فنی در خدمت شما هستم و اگر سوالی در این زمینه دارید پاسخ می‌دهم.

رحمتی در خصوص عملکرد احمد الجبوری عنوان کرد: جبوری بازیکن خوب و جوانی است که من از او راضی هستم. او موقعیت‌های خوبی خلق کرد و می‌تواند در موقعیت قرار بگیرد. همین که او می‌تواند موقعیت خلق کند برای تیم ما خیلی خوب است. ما رفته رفته سعی می  کنیم نواقص او را در گل زدن حل کنیم تا همه چیز حل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر