بازدید 12678
۳

درگیری استقلال با اسماعیلی برسر پول برج ساز بالا گرفت

کد خبر: ۱۰۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 12 December 2020

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت، ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:

۱- در دوره مدیریت سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده که این چک نقد هم شده است.

۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را نامداری به صورت هدیه به او پرداخت کرده، اما نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.

۳- مبلغ پرداختی از سوی نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به او بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چرا که این مبلغ باید به نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود، اما جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است.

۴- بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیارد‌ها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادرفنی استقلال وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.

۵- فرشید اسماعیلی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص رفتارش پاسخگو خواهد بود و مسئولان باشگاه استقلال منافع هواداران و تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را به طور قطع در این ماجرا در نظر خواهند گرفت.

پش از اینکه باشگاه استقلال این متن را در اینستاگرام منتشر کرد، فرشید اسماعیلی هم متنی را در واکنش به این پست نوشت.

واکنش باشگاه استقلال به درگیری مددی و اسماعیلی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فساد درون تیمی که شامل مربیان و بازیکنان و هیئت مدیره میشه باعث شده استقلال نتیجه نگیره...
بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیارد‌ها تومان ارزش دارد
اولا آقای محترم نام استقلال از هیچ نامی بزرگتر نیست و فقط در حد اسم یک باشگاه است و بس
دوما اگر بابت قرارداد به فردی بدهکار هستید مطابق با قرارداد مکلف به پرداخت هستید
سوما هر کثافت کاری که درون باشگاه اتفاق می افتد و جیب بعضیها بیخودی پر میشود ، همان افراد جواب طلبکاران را بدهند و این موضوع هیچ ربطی به مردم ندارد که بخواهید در برابر خواسته افراد ، آنها را مقابل مردم قرار دهید و خودتان را کنار بکشید
چهارما این مسائل روند قانونی خودش رو داره که می تونید از همان کانال اقدام کنید و از افکار عمومی سوءاستفاده نکنید
عوامل فاسد وزیر ورزش خوب دارن استقلال نابود میکنن، بخدا همه اینکارا برنامه ریزی شده هست والا دلیلی نداره مسایل درون تیمی هردفه به صورت جز توسط باشگاه اعلام بشه... همه اونهایی که تو استقلال مدیر هستن بخدا اومدن که این تیمو نابود کنن سرنوشت تیم پاس در انتظار استقلال هست ، فقط میخوام بدونم چه ارزشی داره اون لیگی که همه هزینه ها برای سوگولی باشه... نابودی استقلال یعنی نابودی فوتبال ایران حالا این گوی این میدان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر