بازدید 7739

سرقت دندان مصنوعي پيرمرد در خيابان

کد خبر: ۱۰۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱ 02 June 2010
راننده جواني كه پس از حمله به يك مرد سالخورده در غرب تهران ، دندان مصنوعي او را سرقت كرده است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم ، چند روز قبل مرد 58 ساله‌اي با خودرويش در حال رفتن به خانه بود كه در يكي از محله‌هاي غرب تهران، راننده يك خودروي عبوري راهش را سد كرد و بدون مقدمه به ناسزاگويي به وي پرداخت.

مرد سالخورده كه از رفتار نامناسب راننده جوان تعجب كرده بود، از خودرو پياده شد و به وي اعتراض كرد و علت ماجرا را پرسيد كه در همين موقع راننده جوان بدون پاسخ به وي، گفت: تو را كتك خواهم زد تا ديگر هوس رانندگي نكني.

مرد سالخورده از ترس جانش، به سمت باجه تلفن رفت تا با پليس تماس بگيرد و از آنها تقاضاي كمك كند كه جوان راننده متوجه نيت وي شد و با چوبدستي به سوي پيرمرد حمله كرد و وي را مورد ضرب و شتم قرار داد.

مرد سالخورده‌ بسختي از زمين بلند شد كه در همين موقع، مرد مهاجم بار ديگر به سوي او حمله‌ كرد و با بيرون كشيدن دندان‌هاي مصنوعي از دهان پيرمرد و برداشتن عينك او، از محل متواري شد و اين شهروند تهراني كه بشدت بدحال شده بود، هنگام مراجعه به يكي از مراكز پليس، متوجه ماموران گشت انتظامي شد و ماجرايي را كه برايش رقم خورده بود، براي آنها بازگو كرد.

در پي اين حادثه پرونده‌اي در اين ارتباط تشكيل و با دستور قضايي از سوي بازپرس شعبه 7 دادسراي ناحيه 5، تحقيق در اين زمينه آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار