بازدید 11242

پزشک قلابی در البرز بازداشت شد

کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 10 December 2020

پزشک قلابی که با جعل مدارک متخصص زیبایی فعالیت می‌کرد، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

به ‌گزارش ایران، در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شخصی با جعل کارت و گواهی نظام پزشکی، خود را به‌عنوان پزشک متخصص زیبایی معرفی و در تعدادی از مطب‌های سطح شهر اقدام به ویزیت بیماران می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت و مأموران در تحقیقات اولیه با استعلام مدارک پزشکی متهم از صحت اخبار و جعلی بودن مدارک او مطمئن و متوجه شدند که متهم با همین مدارک جعلی در چندین درمانگاه و مطب اقدام به درمان بیماران پوستی می‌کند.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در ادامه مأموران محل کار این فرد را در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و زمانی که در حال ویزیت یک بیمار بود دستگیر شد.

وی افزود: متهم دارای سابقه کلاهبرداری است و در گذشته نیز به‌جرم جعل عنوان دندانپزشک دستگیر و پس‌از گذراندن دوران محکومیت خود از زندان آزاد شده بود. وی تاکنون اقدام به درمان 300 نفر از شهروندان کرده و تاکنون 30 نفر از شاکیان او شناسایی شده‌اند.

وی با توصیه به شهروندان برای مراجعه به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان جهت انجام امور تخصصی پزشکی، از افرادی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان در میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست