بازدید 13741
۱

یکی دیگر از قاتلان جوان مهابادی قصاص شد

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد از اجرای حکم قصاص یکی دیگر از قاتلان صادق برمکی در زندان این شهرستان استان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 08 December 2020

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، اصلان حیدری سه‌شنبه ۱۸ آذر با بیان اینکه قصاص روز گذشته اجرا شد، گفت: (ک. الف) شهریور ۹۶ با همدستی سه نفر دیگر از دوستان خود جوانی به نام صادق برمکی ۱۹ ساله را به قتل رسانده بودند. حکم قصاص (د. د) دیگر قاتل این حادثه با تایید دیوان عالی کشور روزهای آینده اجرا می‌شود و (د. ز) قاتل سوم این پرونده فروردین امسال در زندان میاندوآب خودکشی کرده بود.


شهریور ۹۶ صادق برمکی با همدستی چهار نفر از دوستان خود به طرزی فجیع کشته و جنازه وی سوزانده شده بود که فرد چهارم به دلیل معاونت در قتل به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. با تلاش پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس پرونده، قاتلانی که در قتل این جوان مشارکت داشتند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند و پرونده آنها به شکل ویژه به دادگاه رسید. تصاویر منتشرشده در آن زمان از نحوه به قتل رسیدن این جوان مهابادی احساس عموم مردم را جریحه‌دار کرده بود. جسد سوخته مقتول پس از سه روز در اطراف یکی از محله‌های مهاباد کشف شد.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خدا قوت!! این سه اهریمن رو چرا گذاشتید اینقدر زنده بمونند؟!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی