بازدید 6647
بزودی اعلام می شود؛

رای پرونده شکایت نساجی از محمود فکری

کد خبر: ۱۰۱۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 07 December 2020

جمشید نورشرق درباره شکایت باشگاه ماشین‌سازی از بابک مرادی و محرومیت احتمالی این بازیکن گفت: رأی این پرونده در معرض صدور است. رأی پرونده‌هایی که هنوز تصمیم آن از طریق اداری فدراسیون و توسط دبیرکل فدراسیون ابلاغ نشده، مطابق مقررات نباید اعلام کنیم. فقط این را می‌توانیم بگوییم که نسبت به فسخی که غیرموجه تشخیص داده باشیم مُر مقررات را رعایت می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال راجع به پرونده سعید واسعی هم گفت: دیروز تصمیم‌گیری کردیم و این موضوع ابلاغ شده است. یک نکته‌ای را باید بگویم که ما تصمیمات‌مان قابل تجدیدنظر است و کمیته محترم استیناف پرونده را صفر تا صد مورد بازبینی قرار می‌دهد و رأی قطعی را کمیته استیناف می‌دهد.

وی همچنین در مورد شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری یادآور شد: این پرونده در معرض صدور رأی است و فکر می‌کنم در این هفته تصمیم‌گیری شود. ما تصمیمات را در کمیته وضعیت جمعی می‌گیریم و بعد از اینکه اظهارات هر دو طرف را شنیدیم، براساس مقررات تصمیم می‌گیریم.

نورشرق در پاسخ به این سؤال که پرونده ویلموتس به کجا رسید، گفت: این پرونده هم در حال رسیدگی است و تشریفات آن در حال انجام است. تیم خیلی خوبی روی این پرونده کار می‌کند. واقعاً رأیی که در پرونده ویلموتس صادر شد از لحاظ استاندارد‌های بین‌المللی رأی ضعیفی است و عددی که در حکم ویلموتس آمده است، هیچ توجیه حقوقی ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر