بازدید 19579

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم آذر/ ۲۸۴ بیمار دیگر چشم از جهان فرو بستند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۰۸۲۷ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۷۹۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 07 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۵۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ده هزار و ۸۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که هزار و ۶۹۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۵۱ هزار و ۳۷۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۸۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۰ هزار و ۵۹۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۷۴۲ هزار و ۹۵۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۷۹۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۲۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۴ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
چطور یکدفعه نرخ مرگ دو روزه از ۶.۷ به ۶.۴ رسید مگر یک ماه امار مرگ بیش از ۴۰۰ نبو ولی نرخ مرگ بالا نمیرفت الان یکدفعه توی سه روز پایین اومد واقعا یه کم فکر کنید که خواننده ممکنه عقل هم داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
6.9
آقای نهاوندیان و نوبخت که نان کارتل های اقتصادی از جان مردم برایتان مهم تر است. 6 هفته قرنطینه سراسری کنید مانند استرالیا و چین و .... تا امار ابتلا صفر یا تک رقمی شود بعد همه جا را با احتیاط بازگشایی کنید
ضرر اقتصادی این مدل مدیریت شما تا کنون چندبرابر قرنطینه 6 هفته ای شده. واقعا فهمیدن خیلی سخته؟
از قوه قضا میخواهیم افرادی را که با تصمیم بد باعث مردگ 60 هزار نفر ایرانی تا کنون شده اند به موقع مجازات کند. از رئیس جمهور تا معاونان و مشاوران اقتصادیش
این دولت واقعا ضعیف و مشمئز کننده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
معلومه که یا نان آور خانه نیستی یا پول بادآورده ای بهت رسیده که اینطور صحبت میکنی.
خوبه والا. تورم رو هم اینطوری کنترل کنید
جوانی کنید.
آمار تستهای کرونا طبق آمار خودتان روزانه حدود ۴۵ هزار است آقای روحانی آمار تست روزانه ۱۰۰ هزار را از کجا دراورده اند؟
سوال پیچیده ای که ذهن رو درگیر می کنه اینه که مگر کپی پیست کردن این چند جمله و پر کردن جای خالی با چند عدد، چه مشکل و مشقاتی داشت که یهوئی دکتر کیانوش استعفا داد تا این خانم جای ایشون بیایند!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برای من هم همیشه سوال بوده که پشه ها روزها کجا می رن!!؟
منحنی توزیع کشته شده های ایران را که تگاه کنید متوجه دو نکته می شوید
1- در مقطعی به دوستان گفته شده که آمار بالای 500 نفر نرود کامل از منحنی مشخص هست که زیر 500 نگه داشته شده
2- از چند روز پیش دستور اومده که تعداد کشته شده ها بیاد پایین و میبینید روز به روز علی رغم اینکه تعدا د افراد مبتلا داره میره بالا تعداد فوتی ها داره میاد پایین
علبت چیست؟ علت اینه که اگر همینطور پیش میرفت در جدول اماری کشورها جزو 5 تای اول میشیدیم و دوستان نمی خواستند که به اون مرحله برسند چون این تبلیغات زیر سوال میرفت و نمیتونستن ادعا کنن کرونا را شکست دادیم
پس دو دستور داده شده
امار بالای 500 داده نشه
کم کم امار را کاهش دهید به زیر 300 و 200
کسی که امار خونده باشه این توزیع اماری رو نگاه کنه کاملا متوجه قضیه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
پاسخ ساده است! وقتی پای یک میلیارد یورو پول توجیبی برای کارکنان وزارت بهداشت در میون باشه، این اعداد به کمتر از روزی 100 تا هم خواهد رسید. بالاخره باید بگن به ازای این پول هنگفت، یک کاری هم انجام دادند!!!
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جالبه وقتی امار مرگ و میر میاد پایین، ضد انقلاب میگه دروغه، امار رو دستگاری میکنید.... کلا القا دشمن همینه. وقتی امار کشته بالا میره میگه هر روز که امار کشته بالا میره... یه کاری کنید.
روزی ۱۰۰ تا میاریپایین داداچ
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
داداچ تو خماری بمان و بمیر
انشاالله گه امارها پایین ترهم بیاید ودیگر کسی داغدار نشود ولی اینروزها هم میگذرد اما مدیریت کشور نباید دراینده هیچ فخری داشته باشند بابت کنترل اوضاع از پس اجبار ماسک برای عده ای زبان نفهم بر نیامدید
دوستان این ها دارن دروغ میگن باور کنید امار کشته های خودمون الان روزی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر هست.بخدا اینا در مدیریت ویروس کرونا موندن الانم دارن کم کم امار کشته هارو میارن پایین تا بیشتر از این آبروشون تو دنیا نره..همین الان اطراف خودم کلی مریض کرونایی هست تعداد زیادیشون بستری هستن کلی ادم فقط تو شهرستان ما فوت شده تا الان ولی اینا الان امار کشته های کل کشور فعلا با فریب کاری رسوندش به دویست نفر
برای چی آمار یکدفعه کاهشی شد؟ ما پرسنل ادارات دولتی تازه داشتیم از زندگی لذت میبردیم
آقا مبتلاها روزی هزارتا داره کم میشه ...ده روز دیگه صفر !! تو شب یلدای منی:-)))
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی