بازدید 7030

جان باختن دو تن در سیلاب استان بوشهر

بر اثر سیلاب روز یکشنبه ۲ تن در شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 07 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر شب گذتشته گفت: بعد از ظهر امروز زنی ۳۴ ساله از اهالی روستای سوک بخش ارم شهرستان دشتستان در حال عبور از روستا بود که با ریزش کوه زیر آوار گرفتار می‌شود.

محمود مظفری یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود امداد رسانی و اعزام اکیپ موتوری شامل لودر و دیگر ماشین آلات مورد نیاز بعد از تلاش صورت گرفته جسد وی از زیر آور بیرون آورده شد.

پیش از این نیز بانویی ۳۵ ساله دشتستانی در سیلاب امروز جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهرگفت: ۲۰ تیم عملیاتی هلال احمر از ساعت‌های اولیه آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های این استان برای پوشش و کمک رسانی به سیل زدگان اعزام شده‌اند.

غلامرضا حاجیانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش نزدیک به ۱۰۰ میلیمتر در بازه زمانی چند ساعته از صبح امروز در شهرستانهای دیلم، گناوه و دشستان و سبب آبگرفتی منازل و معابر روستایی و شهری شده است.

وی افزود: ۱۰۰ نفر در قالب تیم‌های نجات و عملیاتی سیلاب برای امدادرسانی به هم استانی‌های متأثر از سیل امروز فعال هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: چند منزل مسکونی در روستای گمارون از توابع بخش مرکزی گناوه بر اثر بارش شدید باران تخریب شده که امداد رسانی در آنجا از سوی نیروهای هلال احمر در جریان است.

حاجیانی اضافه کرد: همچنین چندین تیم عملیاتی به شهر آبپخش دشتستان اعزام شده‌اند و یاری رسانی آنها به مردم این شهر کماکان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به سطح وسیع سیل و آبگرفتگی، خدمات رسانی همچنان در حال انجام است و اقلام امدادی و زیستی از سوی تیم‌های عملیاتی در اختیار گرفتاران در این سیل قرار می‌گیرد.

با فعالیت سامانه بارشی که از شب گذشته شدت گرفته پنج محور ارتباطی اصلی و فرعی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم بسته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر