بازدید 6517
۱

سلیمی: نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم

نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد: باید با تکیه بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در حوزه سیاست داخلی گام برداشته و در داخل نیز با اتحاد و همدلی یکصدا در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 05 December 2020

به گزارش «تابناک»، اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا تغییری در سیاست های ایران ندارد، بیان کرد: تجربه ثابت کرده که اصول سیاست های آمریکایی ها ثابت است و فرقی ندارد که چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد. تنها در شیوه اجرای این سیاست ها از سوی حزب دموکرات و جمهورخواه تفاوت وجود دارد وگرنه اصول سیاست ها تحت تاثیر لابی صهیونیستی از پیش تعیین شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد فقط یکی در ظاهر مانند ترامپ سیاست های خصمانه را دنبال می کند و دیگری از مسیرهای دیگری این سیاست ها را پیش می برد. ما نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم. همان طوری که رهبری چندین سال است بر روی بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید تاکید دارند ما نیز باید تمام همت خود را با اتکا به توان داخلی در مسیر توسعه کشور به کار گیریم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: تجربه نشان داده در هر حوزه ای که به توانمندی های خود متمرکز شده ایم، نظیر بحث موشکی و توان هسته ای و دفاعی موفق شده ایم و امروز در دنیا در این حوزه ها حرفی برای گفتن داریم. همانطوری که رهبری تاکید داشتند با تکیه بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باید در حوزه سیاست داخلی گام برداریم و در داخل نیز با اتحاد و همدلی یکصدا بوده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه معیشت، اشتغال، مسکن و خودرو و سایر بخش ها به کار گیریم.

سلیمی در پایان تاکید کرد: اینکه منتظر باشیم با روی کار آمدن فردی در آمریکا مشکلات ما حل شود، رویایی بیش نیست. چه جمهوری خواهان و چه دموکرات ها به فکر منافع خود بوده و به مردم ما اهمیتی نمی دهند. ما باید یکصدا و همدل در برابر سیاست های خصمانه آنان بایستیم و از منافع خود دفاع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
یکصدا، دقیقا کدام صدا؟ همون شما میگی؟ نظر بقیه اهمیت نداره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار