بازدید 9071
۱

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 02 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حسینعلی امیری (چهارشنبه 12 آذر ماه) با حضور در جلسه علنی قوه مقننه این لایحه را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

گفتنی است، ماده ۱۸۶ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تصویب بودجه سالانه کل کشور توسط نمایندگان تصریح می‌کند: "دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا ۱۵ آذر ماه هر سال به مجلس تسلیم کند".

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بودجه های حسن روحانی چه خیری برای زندگی ملت داشته اند؟؟؟!!!
---
هشت سال است ثابت شده بودجه هایی که بنیان گزار آنها حسن روحانی و نوبخت و نهاوندیان غرب گرا بوده و هستند هیچ خیری برای زندگی ملت نداشته و بجز ایجاد تنگناها پس از تنگناهای فاجعه بار برای زندگی ملت که تنها ستون استوار وجود و دوام و بقای کشور و دولت و نظام است و به صدقه خور تبدیل کردن این ستون استوار و تضعیف آن با نادیده گرفتن اصل عدالت اسلامی ؛ این بودجه ها هیچ هنر و خیر دیگری برای زندگی ملت نداشته اند.
مجلس شورا که مردم را اولیای نعمت خود می داند برای اثبات وفا داری به سوگند خویش باید با ضابطه مندی و قانون گرایی علمی و با عدالت اسلامی این بودجه ها را به نفع زندگی ملت سازمان دهی و زیر و رو می کرد و تغییر می داد که متاسفانه تا کنون در طول هشت سال گذشته چنین کاری از این مجلس سر نزده وعزت و حیثیت ملت انقلابی خدا پرست ایران اسلامی پیوسته با چنین بودجه های صدقه خور ساز نادیده گرفته شده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس