بازدید 22807

تأکید رئیس جمهور بر تکمیل سریع کمربند شمالی کرج

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می‌شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 01 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا, عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج که روز سه شنبه ۱۱ آذر صورت گرفت، با اشاره به اهمیت این پروژه برای استان و در سطح ملی، افزود: بر این اساس بازدید‌های میدانی و جلسات استانی و ملی مکرری برای تسریع در تکمیل این پروژه؛ صورت گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال‌های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.

شهبازی گفت: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه‌های استان همراهی ویژه‌ای داشته و مسئولان مربوطه به خصوص دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به تاکید و انتظار رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه، افزود: پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: برخی گرفتاری‌های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می‌رفت، دنبال نشود، ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.

وی گفت: امروز طبق پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می‌شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

شهبازی افزود: امید است با بسیج امکانات در استان این مطالبه جدی مردم به ثمر برسد.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی و شهرداری کرج نیز طبق انتظاری که می‌رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه‌های عام المنفعه پرداختند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان