احتمال اعطای کارت اعتباری سهام عدالت

علیرضا ماهیار گفت: براساس مذاکرات انجام شده قرار است تا مسایل حقوقی اعطای کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان هفته به بانک‌ها ارسال و تا پایان آذرماه مراحل پایانی این اقدام نهایی شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 01 December 2020

به گزارش بورس تابناک، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره اقدامات انجام شده برای فراهم شدن امکان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت گفت: مشکل فعلی برای این اقدام، طراحی برخی از سازوکارها است که به محض انجام و به پایان رساندن آنها مراحل اجرایی اعطای کارت اعتباری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: ممکن است در صورت رفع مشکلات موجود، کارت اعتباری تا پایان آبان‌ماه در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار گیرد.

ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذرماه

حال با گذشت آبان‌ و دهه اول آذر، همچنان خبری از اعطای کارت اعتباری نیست و زمان دقیق آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

در این زمینه ‌علیرضا ماهیار، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی امروز سه‌شنبه به آخرین اقدامات انجام شده برای نهایی شدن زمان اعطای کارت اعتباری اشاره کرد و گفت: مسایل مربوط به بحث فنی و اقدامات مربوط به قرارداد حقوقی آن در حال انجام است.

وی ادامه‌داد: به محض تکمیل اقدامات مربوطه، بحث حقوقی آن به بانک‌ها اعلام می شود و بانک‌ها فعالیت‌های مربوط به ارائه این کارت‌ها را در دستور کار قرار خواهند داد تا طبق برنامه مسایل حقوقی آن تا پایان هفته به بانک‌ها ارسال شود.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در پایان خاطرنشان‌کرد: در صورت انجام برخی از هماهنگی‌ها، تا پایان آذر مراحل پایانی اعطای کارت اعتباری نهایی شده و اقدامات لازم برای اعطای این کارت‌ها به سهامداران در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این ۶ ماه فقط حرفشو زدید وشعار کی عملی میشه ازبس که به فکر خودتون هستید چه می دونید فقر و نداری یعنی چه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار