بازدید 15754
گزارش تابناک اقتصادی از بازار ارز؛

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه ۹۹/ گرانی دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

بهای ارز در معاملات امروز با افزایش مواجه شده است. این در حالی است که در روزهای گذشته، نرخ دلار با کاهش نسبی همراه شده بود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 01 December 2020

بهای ارز در معاملات امروز با افزایش مواجه شده است. این در حالی است که در روزهای گذشته، نرخ دلار با کاهش نسبی همراه شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه یازدهم آذرماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 24520 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25520 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 520 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 29450 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با افزایش 550 تومانی نسبت به روز دوشنبه، به قیمت 30450 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز افزایش و ۲۲ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه یازدهم آذر ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۱۷ ریالی به قیمت ۵۶ هزار و ۱۲۷ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۲۹ ریالی، ۵۰ هزار و ۲۲۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۹۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۱۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۳۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۴۹ ریال، روپیه هند ۵۶۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۹۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۷۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۲۲۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۳۸۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۵۶۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۷۲۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۶۳ ریال، روبل روسیه ۵۵۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار ۹۴۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۹۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۶۲ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۳۲۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۶۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۸۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۷۸۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۹۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۹۴۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۶۵ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۱۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۲۰۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۲۸۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۱۷۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان