بازدید 7783

بارش برف و باران در جاده‌های ۲۳ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۳ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 29 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران در محدوده‌های پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه تا پل کلاک، نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد:در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، تهران، البرز، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران گزارش شده‌است.

سرهنگ شیرانی گفت:در برخی از محور‌های استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، فارس، بوشهر، اصفهان، یزد و گیلان باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد: سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر در هنگام بارش و استفاده از چراغ مه شکن در وضعیت مه گرفتگی و بارش‌های شدید باران و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و پر بودن باک سوخت در ایام رانندگی در جاده‌ها ضروری است.

وی گفت: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ابلاغی ستاد کرونا در شهر‌ها و جاده‌ها کماکان ادامه دارد و کنترل با استفاده از دوربین هاو تیم‌های گشتی در حال انجام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر