بازدید 18305

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!
کد خبر: ۱۰۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 28 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: ... باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!

حجت بر که تمام نیست!؟ همه می‌دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

خاک بر سری که ترجیح می‌دهد پدرکشتگی و خباثت کینه‌توزانه دشمنان قسم‌خورده و خون‌ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد!

جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم‌مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه مؤثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم‌اند اما مهم‌ترین عامل به حکم نهج‌البلاغه علی‌(ع)، اراده‌ ایستادگی است. باید ایستاد و با عمل، همگان را دعوت کرد به ایستادن.

این مردم که به قول امامشان اما، تا آخر ایستاده‌اند و مرور می‌کنند صدای غیرت ما مسؤولین را. وای به حال واداده‌ها در همه جناح‌ها...!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۲
استاد از نفوذ هم بگو که تا کجا رسیده که اینجور مسیر یه متخصص ما را رصد می کنن برای ترور
وگرنه خودت هم خوب میدونی این ترور ها ربطی به مذاکره کردن و نکردن نداره گلم
برادر عزیز می توانستیم و انتقام نگرفتیم؟ شعار ندهید، چه کار بیشتری می شد کرد؟
احسنت به شما حتما باید سخترین حق را از امریکا جنایتکار بگیریم حتی در خاک نا پاک امریکا خانواده ترامپ باید بداند که بهاء رای نیاوردن پدر خرفتشان مقصر خون های نابخشودنی است که ریختن
خانواده ترامپ در امان نخواهند بود
کبک سر در برف فرو می برد یا خاک؟؟!!
حفاظت از جان سرمایه های ملی و نخبگان وطن واجب تر از انتقام است . دانشمند هسته ای برگ چغندر نیست که از سبزی فروش محله بخریم!
نیاز به انتقام سخت نیست لطفا حفره های امنیتی را پرکنید تا یه گروه به این حرفه ای با این همه سلاح و مواد منفجره در داخل شهر اینور اونور نرن که بخوان ملت وترور کنند خدا می دونه الان چندتای دیگه شون دارن آزادانه تو شهر می چرخند. آقایان زحمتکش اطلاعات لطفا خواهشا هوشیار باشید .
بله همینطوره. تا کی باید مماشات کنیم؟
شما اگر خیلی مهربونی ، بودجه عظیم سازمان تبلیغات رو لطفا روی سایت این سازمان بنویسید در چه راهی و کجاها مصرف میشه ، یه خورده فکر معیشت مردم باشید ، در حالیکه نون ندارن بخورن ، تبلیغات چه صیغه ایه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگر برای ملت نون ندارد برای عده ای که نون دارد
استاد بزرک مکر کسی صحبت از نگرفتن انتقام میگوید. فرمان دهند تا اجرا کنیم. کو؟ شهید بزگوار کشورمان سپهبد قاسم سلیمانی به طور مزدورانه ای به شهادت رسید و همگی قول انتقام سخت دادند . کو ؟حالا به این شهید و پرفسور دیگر رسیدیم کو؟امیدوارم روزی برسد که فرمان جهاد در مورد اسراییل و امریکا صادر شود تا حرکت کنیم. یا علی ما منتظریم
خدا رو شکر که مسئولین اصلی کشور عاقل هستند و مشکلات و تبعات افکار و تصمیمات احساسی را تشخیص می ذهند
آیا ارزش ایشان از مسئولین بی مسولیت کمتر بود که یک ماشین ضد گلوله و دو تا محافظ بهش بدهند وگر نه در هر خانه که باز باشد دزد داخل میرود حالا می خواهید تبلیغات کنید و کوچه به نامش کنید خانوده و بچه های او چه گناهی دارند که غم فقدان چنین پدری را باید تحمل کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار