بازدید 7954

۴۳ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۰ ثبت نام کردند

کد خبر: ۱۰۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 27 November 2020

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰، گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۹ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

زرین آمیزی اظهار داشت: تاکنون ۴۳ هزار و ۱۱۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر