بازدید 8169

انصارالله:‌آل‌سعودی‌به‌جای‌مظلوم‌نمایی،‌جنگ‌را‌متوقف‌کند

سخنگوی انصار الله یمن با حمایت از عملیات موشکی این کشور گفت که عربستان سعودی اگر به دنبال توقف عملیات موشکی یمن است، به جنگ پایان دهد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 24 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی و سخنگوی انصارالله یمن گفت که تنها راه توقف حملات و عملیات مشروع این کشور به عمق خاک عربستان، پایان جنگ علیه یمن است.

او سه‌شنبه بعد از ظهر در توییتی نوشت: «رژیم سعودی به رغم گدایی‌هایی که برای محکوم کردن [عملیات ما]و تلاش‌هایی که برای نشان دادن خود به عنوان قربانی داشته، نتوانست خود را فراتر از اینکه در حق مردم یمن ظالم و متجاوز است، نشان دهد؛ چرا که دنیا می‌داند که این رژیم سعودی بود که دست به تجاوز نظامی زد و یمن را به محاصره درآورد و همچنان در این مسیر بوده و هست؛ لذا نباید برای توقف حملات خود و لغو محاصره، جز پاسخ و دفاع مشروع انتظار داشته باشد».

ارتش یمن دیروز دوشنبه اعلام کرد که مرکز تولید و پخش فراورده‌های نفتی در پالایشگاه نفتی عربستان سعودی (آرامکو) را در نزدیکی شهر جده (غرب عربستان) را با موشک بالستیک قدس ۲ هدف قرار داده است.

وزارت انرژی و ائتلاف سعودی این حمله را بعد از نزدیک به ۲۴ تأیید کرد و گفت که بر اثر این حمله خسارت‌هایی به این تأسیسات وارد شده است.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت این عملیات در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیرو‌های مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی انجام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان