بازدید 17031

سامانه بارشی جدید لرستان در راه

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه در سطح استان منجر به بارش برف و باران در مناطق مختلف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 24 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، زینب اکبری امروز اظهار داشت: از امروز تا ساعات پایانی روز چهارشنبه شاهد جوی آرام و پایدار در آسمان استان هستیم.

وی با بیان اینکه در ساعات پایانی روز چهارشنبه یک سامانه بارشی جدید وارد آسمان لرستان می‌شود، افزود: این سامانه تا روز جمعه در لرستان فعال بوده و باعث بارش باران در اکثر نقاط استان و بارش برف در مناطق سردسیری می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: میانگین بارش استان در سامانه بارشی ابتدای هفته ۴۵ میلیمتر بود و این سامانه بارشی باعث شد میزان بارندگی‌ها تا روز‌های ابتدایی آذر مشابه سال گذشته باشد.

اکبری با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهر سپسدشت با ۹۲ میلیمتر بوده است، تصریح کرد: کمترین میزان بارش نیز با ۲۴ میلیمتر به منطقه سیلاخور اختصاص داشت همچنین بر اثر این سامانه برشی شاهد بارش ۲۶ میلیمتری در مرکز استان بودیم.

وی خاطرشنان کرد: از ابتدای سال آبی جدید که از مهرماه آغاز شده تا به امروز میانگین بارش استان ۶۴ میلیمتر بوده که این میزان مشابه سال گذشته، اما ۳۰ درصد از میانگین بلند مدت استان کمتر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر