بازدید 40476
۲

سرقت ۵۰۰ میلیونی دو خواهر از یک داروخانه شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۲ سارق زن با بیش از پنج میلیارد ریال سرقت اموال و وجه نقد از یک داروخانه در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 24 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک داروخانه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از کارهای فنی و اطلاعاتی، یک متهم زن که مسئول فنی داروخانه بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

امان‌اللهی افزود: متهم در بازجویی پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد، ولی پس از چندین ساعت بازجویی فنی به سرقت وجه نقد، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی از داروخانه با همدستی خواهرش اعتراف کرد که بلافاصله با دستور قضایی، متهم دیگر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۲ متهم در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی به جرم سرقت از داروخانه در طول ۷ سال به ارزش ۵ میلیارد ریال اموال و وجه نقد از داروخانه اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
عجب خنگ هایی بودن. حالا که سرقت کردی میگفتی اولین بارمه نکه از زمان تولدت هر کار و کردی اعتراف کنی. یکم از مسئولان اختلاس گر یاد بگیر حاشا کردن و ...
راهی به غیر از دزدی ام مگه برا مردم مونده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی