رشد قیمت عجیب غگیلا و تایید ناظر!

غگیلا که در بهار سال جاری به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده وارد بازار سرمایه شد، امروز همه را شوکه کرد!
کد خبر: ۱۰۱۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 22 November 2020

شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا سومین نمادی بود که در سال جاری عرضه اولیه شد! در عرضه اولیه این نماد که به هر متقاضی معادل 15 سهم در سقف قیمتی 12507 ریال رسید.

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، عرضه اولیه غگیلا در زمان خود توانست رکورد مشارکت را با شرکت 2 میلیون و 357 هزار و 362 نفر بشکند.  

این نماد که بعد از عرضه اولیه چندان مورد استقبال سهامداران نبود امروز توانست با رشد قیمتی که داشت، بازار و سهامداران را شوکه کند.

روز گذشته نمادهایی چون غگیلا به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف بسته شدند. موضوع افشای اطلاعات هم تغییر بیش از 10 درصدی در نرخ خرید مواد اولیه بود. در توضیحات اطلاعیه ذکر شده بود:

با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار،قیمت شیر خام (با مشخصات 3/2 درصد چربی) از مبلغ 2،900 تومان به مبلغ 4،500 تومان به ازاء هر کیلوگرم افزایش یافت و نرخ هر درصد چربی نیز مبلغ 60 تومان تعیین شد.

رشد قیمت عجیب غگیلا و تایید ناظر!
 

امروز این نماد بازگشایی شد و در نهایت آخرین قیمت معامله آن رشد 18520 ریالی معادل  110 درصدی را تجربه کرد. همچنین میزان قیمت پایانی آن نیز رشد 108 درصدی داشت. نکته جالب این رشد قیمت این بود که ناظر آن را تایید کرد.

رشد قیمت عجیب غگیلا و تایید ناظر!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار