بازدید 9401

حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از پدرام پاک آیین

انجمن صنفی مدیران رسانه با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مدیران مسئول رسانه‌های سراسر کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول، پدرام پاک آیین را به عنوان نامزد مورد حمایت خود معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 22 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان - انجمن صنفی مدیران رسانه با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مدیران مسئول رسانه‌های سراسر کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول، پدرام پاک آیین را به عنوان نامزد مورد حمایت خود معرفی کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

مدیرمسئول هستم و رأی می‌دهم

دومین مرحله انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت، چهارم آذرماه در حالی برگزار خواهد شد که مرحله نخست، با حضور پر شور و مشارکت قابل تقدیر همکاران، رقم خورد.

مدیران مسئول محترم نشریات و پایگاه‌های خبری سراسر کشور با مسئولیت پذیری فوق العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشتند ثابت کردند در انجام وظایف و مسئولیت اجتماعی و صنفی خویش ذره‌ای تردید ندارند.

همکاران و خدمتگزاران شما در انجمن صنفی مدیران رسانه صمیمانه و خالصانه از این حمیت صنفی مثال زدنی همواره سپاسگزار شما عزیزان هستند.

همکاران گرامی نیمی از راه پیموده شده و گام دوم و نهایی انتخابات در روز چهارم آذر، نه تنها کم اهمیت‌تر از گام اول نیست بلکه بسیار پر اهمیت‌تر از گام اول نیز است.
چرا که قرار است به پشتوانه میزان آرا شما عزیزان نماینده تان در هیات نظارت بر مطبوعات حضور یابد و تعداد آرای شما عزیزان پشتوانه هنرنمایی او در این میدان خواهد بود.

اینکه بیش از یک هزار مدیرمسئول در مرحله اول با انجمن خود هم قدم و همراه شدند تا از بین همه کاندیدا‌های محترم و عزیز، گزینه پیشنهادی را برگزینند، بسیار مشعوف و سرافرازمان کرد.

امید که چهارم آذرماه، وسعت همراهی و همدلی شما عزیزان بیش از گذشته و دوچندان باشد تا به پاس مسئولیت گرانبار و خطیری که در رسانه‌های تان دارید، در انتخاب نماینده مان در هیأت نظارت بر مطبوعات با جدیت و حمیّت تمام مشارکت داشته و با سبدی پر رای او را برای حضور در جلسات هیات نظارت بدرقه کنیم.

با یادآوری این نکته مهم که «همه ما مدیرِمسئول هستیم و رأی خواهیم داد و از حق رای خود استفاده خواهیم کرد»، هیأت مدیره «انجمن مدیران رسانه» پس از بررسی‌های لازم و مذاکره با اهالی فن و پیشکسوتان کاندیدای مورد حمایت خود را از بین تمام عزیزان و کاندیدا‌های بزرگوار و محترم، جناب آقای «پدرام پاک آیین» را به عنوان کاندیدای منتخب به شما عزیزان معرفی می‌نماید.

باشد که با انتخاب ایشان و تحقق تمام برنامه‌ها و اهداف مشترک با انجمن صنفی مدیران رسانه، شرایط مناسب و اصولی‌تر خصوصا برنامه راه اندازی خانه مدیران مسئول جهت پیگیری امور هیات نظارت توسط انجمن و تسهیل در امور برای همکاران و صنف به وجود آید.

دل تان را سبز، وجودتان را سرشار از سلامتی و چشمان تان را همیشه پرفروغ می‌خواهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی