بازدید 5206
۱

تصادف زنجیره‌ای در محور قزوین - زنجان

کد خبر: ۱۰۱۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 21 November 2020

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف زنجیره‌ای ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه در محور قزوین - زنجان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در این باره گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه در محور قزوین - زنجان در حال حرکت بودند که با تصادف دو دستگاه خودرو دیگر وسایل نقلیه نیز به شکل زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راه در محل و انجام بررسی گفت: این تصادف از نوع خسارتی بود و آسیب جانی در پی نداشت. همچنین طبق گزارش ماموران پلیس راه عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی مناسب سبب وقوع این حادثه شده بود که لغزندگی مسیر در پی بارش باران نیز آن را تشدید کرده بود.

شیرانی با اشاره به این تصادف گفت: در روزهای برفی و باران سرعت مطمئنه باید رعایت شود، یعنی رانندگان باید با سرعتی کمتر از سرعت مجاز که در آن بتوانند به راحتی وسیله را کنترل کنند، رانندگی کنند. همچنین رعایت فاصله طولی استاندارد و مناسب شرایط برف و باران نیز با توجه به کاهش اصطحکاک در کف جاده نیز الزامی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از تصادف بامدادی دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در بزرگراه شهید تندگویان نیز خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱:۱۰ بامداد امروز رخ داد و در جریان بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان پلیس راهور عدم توجه به جلو علت وقوع آن بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه خبرتونه؟




چه خبرتونههههه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل