بازدید 9861
۸

پیشنهاد جدید مجلس برای منابع تأمین کالاهای اساسی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید در خصوص طرح تأمین کالاهای اساسی منابع جدیدی را به دولت اعلام کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 16 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف امروز (دوشنبه) در دوازدهمین شورای هماهنگی کمیسیون‌ها و اعضا هیئت رئیسه، گفت: برای مجلس بسیار مهم است که بودجه کشور بدون کسری بسته شود و بین دخل و خرج کشور هم خوانی وجود داشته باشد.

وی درآمدهای ناشی از فروش نفت خام و فرآورده‌های نفتی را درآمد مطمئنی برای بودجه کشور ندانست و تصریح کرد: باید گام‌های جدیدی در اصلاح ساختار بودجه با ایجاد درآمدهای جدید برداشت.

رئیس مجلس استفاده از ظرفیت‌های حوزه مالیاتی را یکی از گام‌های اصلاح ساختار بودجه دانست و گفت: اکنون که در آستانه ارسال بودجه از سوی دولت به مجلس هستیم، تلاش خواهیم کرد تا جای ممکن دخل و خرج‌ها را کنترل و درآمدهای جدید برای بودجه پیدا کنیم.

قالیباف همچنین در خصوص موضوع سبد کالا و طرح تأمین کالاهای اساسی که شورای نگهبان ایراداتی بر آن گرفته است، افزود: باید اولین کاری که مجلس انجام دهد، طرح را به گونه‌ای بنویسد که شورای نگهبان از نظر شرع و قانون اساسی مغایرتی اعلام نکند و از سوی دیگر ما باید مسیرهای پیگیری خودمان را در اجرای این امر دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در جهت قانونی کردن طرح تأمین کالاهای اساسی باید منابع جدیدی را به دولت جهت اجرا اعلام کنیم که به نظر مجلس موضوع تراکنش‌ها و نیز گمرک از منابعی است که می‌توان به عنوان درآمدهای جدید دولت برای اجرای این طرح پیشنهاد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
تا الان هر وقت دولتی ها یه وعده یا حرفی می زدند دلمون میلرزید از این به بعد هم هر وقت مجلس انقلابی وعده میده چهار ستون بدن مون میلرزه. خدایا دقیقا ما گناهمون چیه؟
مگه منابعی هم هست ؟ اقازاده های بیچاره این را از قلم انداختند
مجلس انقلابی که نمی تواند یک طرح ساده را بنویسد بهتره برای این منتخبین 5 درصدی کلاس طرح نویسی بگذارند
بجای این راهکارهای نا موفق سبد و یارانه و تنها راه افزایش ارزش ریال می باشد تمام گرانی ها خود بخود رفع می شود که البته با این دولت و دولت های آینده و تصمیمات سیاسی یکطرفه و دیده نشدن مصالح مردم فعلا اتفاقی نخواهد افتاد
با نظر هر چهارتایی اول موافقم
آقایون بنده خدا برای ازدیاد آرش پول گرای منابع به آقازاده ها میده که دیگر چهارستونی نباشه برای لرزیدن.
من الله التوفیق
قایان بیاید اصل قضیه درست کنید قیمت ها رو بیارید پایین نه اینکه پول تزریق کنید از اون طرف قیمت رو ببرید بالا آخه با کدوم درآمد مرتب مالیاتها رو افزایش می دید چه می کنه این مجلس؟کاش بودجه مجلس رو کمی کم می کنید مگه چه گلی به سر مردم میزنه این مجلس
یقین داشته باش سراغ تراکنش بروید پول هایمان را از بانک ها بیرون می کشیم
فقط به فکر زدن جیب مردم هستن
تو را به خدا خیرت که نمیرسد خواهشا شر مرسان جناب آقای قالیباف
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی