بازدید 9178
۴

گرانی‌های کاذب زندگی مردم را دچار مشکلات کرده است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به مسائل و نکات مهم روز پرداخته است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 14 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ در ادامه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از مهمترین ارکان شخصیت انسان «مدیریت سخن» است.

مدیریت سخن عبارت است:
۱. تفکر کردن قبل از سخن(تعقل بیانی)

۲. پرهیز از گناه زبانی (تقوای کلامی)

۳.سنجیده و پخته سخن گفتن (مهندسی بیانی)

۴. مناسب شرایط زمانی و مکانی بودن سخن (بلاغت کلامی)

۵. زیبا و آداب سخن مراعات کردن (اخلاق بیانی)

در متون فاخر دین آمده است:
»بلاء الانسان من اللسان«
»اللسان ترجمان العقل«
در این آخرین جمعه ماه ربیع الاول چند نکته به محضر مبارک مردم عزیز استان ولایتمدار بوشهر تقدیم می دارم:

۱. تغییر ریاست جمهور امریکا در هیچ دوران موجب تغییر بنیادین مبانی و عملکرد هیئت حاکمه امریکا نشده است. آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه دو روی یک سکه جنایت و خیانت نظام سرمایه داری امریکا می باشند.

به زودی شاهد حمایت هرچه بیشتر امریکا در دوره جدید از رژیم اشغالگر قدس و ادامه تحریم ها بر ضد کشورمان خواهیم بود. تنها راه پیشرفت توکل به خدا و اقتدا به هدایت های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیة و تلاش های دانش بنیان و جهادی داخلی و توجه به توانمندی های کشور به ویژه جوانان می باشد.

۲. روز بیست و چهارم آبان روز کتاب و کتابخوانی است. فرهنگ کتابخوانی و هدیه و وقف کتاب و حمایت از منظومه تولید کتاب کار بزرگی است که موجب رشد دانش و فرهنگ جوامع خواهد شد. بسیار مناسب در جامعه ارزشمند ایران به ویژه در شرایط کنونی موضوع کتابخوانی به دو صورت حقیقی و الکترونیک مورد توجه قرار گیرد و همگان به گسترش فرهنگ کتاب خوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

۳. از تمامی مسئولان گرامی در سراسر ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر تقاضا می‌کنم که به درخواست‌های مردم و نیازهای آنان توجه لازم نمایند تا گرفتاری و نیازهای مردمی را شنیده و برطرف نمایند.

۴. گرانی های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری نموده است. در این باره باید مسئولان اجرایی و نظارتی تدبیر کارآمد و قاطع بیاندیشند و با یک مدیریت جمعی به اجرا درآورند و با متخلفان برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
حالا شد گرانی های کاذب ؟
صدای خفه شدن این ملتو که میگن از بدبختی و فلاکت نمیتونیم نفس بکشیمو نمیشنوی
نبایدم بشنوید
کاذب چیه؟
راست راسته
فردا باید گرونتر بخری
کاذب؟
ببخشید این گرانی های کاذب پدر ملت را در آورده
کجاش کاذبه زندگی همه را سیاه کرده
آقای صفایی به نکاتی که برای مدیریت سخن گفتی دقت کن بعد حرف بزن.
گرانی کاذب کدومه؟؟! با این حساب 40 ساله گرانی ها کاذبه و همشون هم پابرجا باقی مونده!! وقتی ارتباط با دنیا قطع شد و دست صنایع از خیلی چیزها بریده شد و تولید ورشکست شد و اجناس کمیاب و کارگر بیکار.. این گرانی و اوضاع کاذبه یا واقعی؟؟!!! در کنار تمام این مشکلات امثال شما مشکلی بزرگتر هستند که نمیتونن شرایط را به درستی تحلیل کنند و باعث مشکلات بزرگتر میشوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست