بازدید 15740
۹

پیش بینی وزیر راه درباره قیمت مسکن

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم کاهش قیمت مسکن با کاهش نرخ ارز گفت: برخی جریانات سودجو برای کاهش قیمت مسکن سرسختی نشان می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 13 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در پاسخ به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و پیش‌بینی در مورد قیمت آن در کشور اظهار داشت: بازار کشور ما متاثر از تهاجم جنگ اقتصادی بی دلیل شاهد افزایش قیمت ارز بود و در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت ارز بودیم، اما برخی جریانات سودجو در این زمینه سرسختی نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه همانطور که بی‌دلیل قیمت ارز و به طبع آن قیمت مسکن افزایش پیدا کرده، با کاهش قیمت دلار قیمت مسکن نیز باید کاهش پیدا کند، افزود: قیمت مسکن باید کاهش پیدا کند چراکه تحولات در قیمت ارز باعث شد تا معاملات و معادلات در تمامی حوزه‌ها به هم بریزد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد با کاهش قیمت ارز، قیمت مسکن به همان قیمت سابق باشد، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات ریاست جمهور نباید نهاده‌های تولیدی در گمرک بماند و بر همین اساس لازم است تا این قطعات با سرعت به منظور رونق در بخش تولید از گمرک ترخیص شوند.

 روز گذشته محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به منظور کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح پروژه ۵۰ واحدی خیرساز، بازدید از برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در منطقه و افتتاح قطعه دوم محور بادرود – کاشان در معیت هیئت همراه به منطقه کاشان سفر کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
وزیر با وجدانی که حقیقت رو میگه
تنها راه ساماندهی یازار مسکن و سایر بازارها تصویب و اجرای فوری قانون مالیات بر عایدی سرمایه با نرخ موثر ۷۰ الی ۸۰ درصد است بر سود فروش خانه دوم به بعد که باعث می شود سود دلالی از سود تولید کمتر و دست دلالان و سوداگران از بازار قطع و نقدینگی به سمت تولید هدایت شود مثل تمام دنیا که این قانون ۱۰۰ ساله را اجرا بازارهای خود را از تلاطم دور نگه داشته و مردم را به سمت تولید هدایت کرده اند کافیست فقط قانون آنها ترجمه و از تجربیات آنها استفاده کرد در حال حاضر کسی که سازنده بوده به علت اینکه سود دلالی و احتکار بیشتر است پروژه جدید شروع نمی کند و واحدهای قبلی را احتکار می کند و چند برابر سودی که قرار است از تولید به دست آورد از احتکار و دلالی به دست می اورد . ای کاش مجلس قبل و دولت همان ۲ سال پیش این قانون را اجرا می کردند هرچند که اکنون نیز هیچ چشم انداز خوبی به علت نفوذ مافیای دلالها و سوداگران و تعارض منافع تصمیم گیرندگان برای این قانون متصور نیست
اقای وزیر : متاثر از تهاجم جنگ اقتصادی ؟؟؟؟
بابا مدیریت این نیست که پیش بینی کنی باید دست دلال و رانت خوار را کوتاه تا همه مردم خونه دار بشن !!!
زمین -مصالح و اهن الات را خودمان تولید می کنیم بعد قیمت میره بالا !!!!
ربطی به ارز نداره یکم غیرت و همت می خواهد که متسفانه .......؟؟؟؟
مسولان هر چیزی بگن عکس اون اتفاق خواهد افتاد
وقتی خانه ای را با وام و سود بانکی و با قیمت بالا خریداری کرده یا با مصالح چندین برابری ساخته چطور باید ان را با قیمت کم واگذار کنه . مسولین که همه از خانه سازمانی رایگان چندین ساله استفاده می کنند چگونه می توانند مردم را درک کنند
حرف رایگان زدن آسان است !!!!
اگر اینطوره قیمت خودرو هم باید کاهش پیدا کنه
اولا ایشان هربار که گفتند مسکن ارزان خواهد شد چند برابر شده ، در ثانی چرا انقدر از افت دلار صحبت می کنید ، دلار الان بیست و هفت ، هشت هزار تومان است. چنان از افت شدید صحبت می کنند انگار دلار شده ۵ هزار تومان. بابا چند ماه قبل چهارده هزارتومان بود.
مردم دیگه پول ندارند که مسکن بخرند هر کی در بورس و دلار و طلا بود ضرر کرددیگه با این ضررشون چطوری خونه های با قیمت نجومی بخرند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی