بازدید 5109

انهدام باند ۴ نفره سارقان مسافرکش نما

کد خبر: ۱۰۱۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 11 November 2020

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۴ نفره سارقان مسافرکش نما خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: دوازدهم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع زورگیری توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مال باخته با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت، در خیابان جمهوری به مقصد ستارخان سوار بر یک دستگاه خودروی پراید تیبا سفید رنگ با ۴ سرنشین شدم که در طول مسیر سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد گوشی موبایل و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان وجه نقدم را سرقت و از محل گریختند.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی و پالایش‌های اطلاعاتی، کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان به نام کیوان را شناسایی کنند، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کارگر اولین متهم پرونده با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی توضیح داد: کیوان که در بازجویی‌های اولیه منکر سرقت از شاکی بود با مشاهده مال باخته به سرقت از شاکی با همکاری ۳ تن از دوستانش به نام‌های نوید، مهرداد و صادق اعتراف کرد و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مهرداد نیز در حوالی خیابان انقلاب در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عزیزخانی در پایان با بیان اینکه تا کنون متهمان به ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده اند گفت: تا کنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی شده است و هر دو متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی با قرار وثیقه صادره از سوی مقام قضایی در بازداشت می‌باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار