صف‌های فروش در بورس به‌زودی جمع‌ می‌شوند

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: رفتار فعلی بازار امری طبیعی ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رود که صف‌ها به زودی جمع‌آوری شوند. تداوم افزایش و کاهش شاخص با عبور از زمان مشخص می‌تواند به بازگشت بازار منجر شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 11 November 2020

به گزارش بورس تابناک، با لغو ممنوعیت معاملات روزنامه در بازار سهام و از سوی دیگر تخصیص بخشی از منابع وعده داده شده صندوق توسعه به بازار سهام امید برخی برای بازگشت شاخص بورس بیشتر شده است.

در همین مورد پشوتن مشهوری‌نژاد، تحلیلگر بازار سرمایه پیش‌بینی کرده است:‌ شرایط فعلی می‌تواند نقطه بازگشت بازار محسوب شود، به‌طور معمول در چنین نقاطی این طور نیست که به یک‌باره شاخص‌های سهامی مثبت شوند. معمولا چند روز مثبت و منفی در جریان معاملاتی بازار سهام خواهیم داشت. بنابراین در پی این اتفاق شاخص به نوعی کف‌سازی می‌کند، فروشندگان از گردونه معاملات خارج و ترس خریداران کاهش پیدا می‌کند و برگشت شاخص‌های سهامی به مدار مثبت رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: بر این اساس رفتار فعلی بازار امری طبیعی ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رود که صف‌ها به زودی جمع‌آوری شوند. تداوم افزایش و کاهش شاخص با عبور از زمان مشخص می‌تواند به بازگشت بازار منجر شود.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان