بازدید 18152
۹

پاشینیان: به اصرار ارتش توافق را امضا کردم

پاشینیان بیان داشت که امضای توافق مربوط به قره باغ به اصرار چندین باره ارتش بوده برای آنکه منابع تمام شده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 10 November 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، اسپوتنیک گزارش داد: نخست وزیر ارمنستان نیکل پاشینیان در برنامه پخش مستقیم از فیس بوک سخنرانی کرد.

به گفته ی وی به توصیه نظامیان توافق مربوط به صلح قره باغ را امضاء کرده است.

نخست وزیر ارمنستان در ادامه بیان داشت که امضای توافق مربوط به قره باغ به اصرار ارتش بوده برای آنکه منابع به اتمام رسیده است.

پاشینیان گفت: « ارتش گفت که باید جنگ را متوقف کنیم. برای آنکه مسائلی هست اما چشم انداز حل آنها وجود ندارد و منابع به اتمام رسیده است.»

به گفته ی وی اگر توافقی حتی منفی زودتر اعلام می شد منجر به کاهش کارآیی رزمی می گردید. نخست وزیر ارمنستان افزود که راضی نیست از اینکه ملت نتوانست حقیقت را بداند. در کشور مشکلاتی برای جابه جایی وجود دارد و در کل آنها برای عملیات های جنگی آماده نبودند. وی خاطر نشان کرد: « منبع نظامی به طور کامل موثر نبود. کسانی که در خط مقدم می جنگیدند، جایگزین نداشتند. کسانی که می جنگیدند باید وقت استراحت پیدا می کردند. در خط مقدم افرادی بودند که یک ماه پشت سرهم جنگیده اند بدون اینکه کسی جایگزینشان شود.»

به گفته پاشینیان در نتیجه رهبریت ارمنستان و جمهوری خودخوانده قره باغ تصمیم گرفتند که هر چه سریعتر به جنگ خاتمه دهند در غیر این صورت عواقب آن سخت تر و سنگین تر خواهد بود.
یشتر اطلاع داده شد که نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با رهبران آذربایجان و روسیه توافق قطع فعالیت نظامی در قره باغ کوهستانی را امضاء کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
مردم چوب سیاستمداران احمقشان را می خورند. همین آقا بود که حدود یه سال پیش رفت تو شهر شوشا و با حالت مستی و رقص جلوی دوربین به آذری ها شاخ و شانه کشید و اعلام کرد که شوشا را پایتخت قره باغ خواهد کرد و بعد در فضای مجازی عکس پسرش رو با لباس سربازی منتشر کرد و خطاب به علی اف گفت که تو و خانواده ات ترسو هستید و جرات جنگ ندارید و دست آخر هم با حمله به منطقه تووز که خارج از منطقه قره باغ است و فقط خط لوله نفت و گاز آذربایجان از آنجا رد می شود آتش جنگ را شعله ور کرد.
اگه ادامه میدادن ارتشی برای ارمنستان باقی نمی ماند از هر جای ضرر برگردی سوده
بازم روس ها دخالت کردن و اجازه ندادن آذربایجان اراضیش رو پس بگیره
تبریک به ملت بزرگ آذربایجان. حق به حق دار رسد در نهایت. کاش پاشینیان زودتر به این نتیجه می رسید و این همه آدم را به کشتن نمیداد. روح شهیدانمان شاد که باعث این پیروزی شدند.
یاشاسین جان آذربایجان
عجب اعتراف تلخی و عجب ارتشی!!!!
بازی سر شکستنک هم داره! حالا بچرخ تا بچرخیم
مبارک اولسون مقاومت همیشه نتیجه می دهد . اشغالگران باید مناطق اشغالی را ترک کنند
مسلمانان همدل و هم رای هستند اگر چه سیاست متفاوت باشد
آخه گوگولی تو که نه نیرو داری نه تجهیزات برای جنگ غلط میکنی میری خاک یه کشور دیگه رو اشغال میکنی و نیروهات رو به کشتن میدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار