بازدید 11487

وقوع تصادف مرگبار در یکی از بلوار‌های شیراز

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با ستون برق در بلوار خرمشهر، مرگ و مصدومیت چهار تن از سرنشینان را در پی داشت.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 06 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به وقوع تصادف در بلوار خرمشهر گفت: بامداد امروز در پی تماس خودرو‌های عبوری از مسیر بلوار خرمشهر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری به ستون برق، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیرو‌های عملیات ایستگاه ۱۷ و ۱۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

محمدهادی قانع اظهار داشت: به دلیل نامعلومی که توسط عوامل راهور منطقه در حال بررسی است، یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل چهار سرنشین حدود ۳۵ ساله در بلوار خرمشهردر حال حرکت بود که به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی وارد شانه خاکی جاده شده و پس از برخورد با ستون برق از حرکت متوقف شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با توجه به گیر کردن دو نفر از سرنشینان در اتاقک خودرو به سرعت بعد از ایمن کردن محل حادثه با استفاده از ابزار نجات و هولماترو اقدام به بیرون آوردن این دو سرنشین از داخل اتاقک خودرو کردند و آن‌ها را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

قانع با اعلام فوت هر دو نفر، خاطرنشان کرد: در این حادثه دو مرد ۳۰ ساله نیز مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس تحت معاینات اولیه قرار گرفته و برای مداوا به مرکز درمانی انتقال یافتند.

گفتنی است: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودروی سواری به حاشیه امن جاده با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل