بازدید 6593
۲

فرار فولاد از کامبک ذوب‌ با پنالتی دقیقه ۹۷

کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 06 November 2020

تیم ذوب آهن نتوانست کامبک رویایی خود را حفظ کند و در دقیقه ۹۷ با پنالتی ساسان انصاری دو امتیازش پرید.

به گزارش تابناک ورزشی، جدال تیم‌های فعلی و قبلی سعید آذری در اصفهان برنده نداشت و زورآزمایی رحمان رضایی مقابل جواد نکونام دو بازیکن اسبق تیم ملی به تساوی پرگل انجامید.

هفته اول فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. برای فولاد محمد آبشک(دقیقه ۱۰) و ساسان انصاری(دقیقه ۹۷) از روی نقطه پنالتی و برای ذوب‌آهن دارکو بیدوف(دقیقه ۷۶ و ۷۹)  گلزنی کردند.

از نکات جالب این بازی حضور سعید آذری مدیرعامل فولاد در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر بود. آذری به تازگی از سوی کمیته اخلاق از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کامبک دیگه چیه ؟؟؟
یعنی نشان سواد اینه ؟
لیگ ناپاک از هفته اول شروع شد لیگی که نتایج بازی ها نه در بازی و با رقابت سالم که توسط ناداوری داوران تعیین می شد اگر این پنالتی ناعادلانه بر ضد یکی از دو تیم محبوب گرفته شده بود صدا وسیما و تمام سایت ها از جمله همین سایت تابناک چند خبر اصلی خود را به آن اختصاص می داد ولی برای قهرمانی تیم های محبوب از همان ابتدا کسر امتیاز از سایر تیم ها را شروع کردند پس بهتر است تیتر خبر را عوض کنید فرار فولاد از شکست به لطف دولت به نفع دو تیم محبوب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی