بازدید 410094

انتخاب بایدن در آمریکا منجر به جنگ ایران و اسرائیل می شود!؟/ مقام اسرائیلی: بازگشت بایدن به برجام منجر به جنگ تهران و تل آویو می شود!

تساهی هنگبی، وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در واکنش به سیاست‌های جو بایدن، نامزد حرب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در خصوص برجام با بیان این که بایدن برای مدتی طولانی به طرز آشکاری گفته است به توافق هسته‌ای بازمی‌گردد، این گفته بایدن را تقابل میان ایران و اسرائیل خواند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 06 November 2020

انتخاب بایدن در آمریکا منجر به جنگ ایران و اسرائیل می شود!؟/ مقام اسرائیلی: بازگشت بایدن به برجام منجر به جنگ تهران و تل آویو می شود!

بین الملل تابناک: وزیر همکاری‌های منطقه‌ای اسرائیل چهارشنبه شب مدعی شد، مواضع جو بایدن در مورد توافق هسته ای ایران (برجام) می تواند به جنگ بین اسرائیل و ایران منجر شود.

تساهی هنگبی، وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در واکنش به سیاست‌های جو بایدن، نامزد حرب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در خصوص برجام با بیان این که بایدن برای مدتی طولانی به طرز آشکاری گفته است به توافق هسته‌ای بازمی‌گردد، این گفته بایدن را تقابل میان ایران و اسرائیل خواند.

وی با اشاره به اینکه برجام از نگاه وی، نتانیاهو و دیگر مقامات اسرائیلی یک "اشتباه است" ادامه داد: اگر بایدن به این سیاست خود ادامه دهد در نهایت تقابل خشونت‌باری میان ایران و اسرائیل رخ خواهد داد.

این مقام صهیونیستی مدعی شد: هدف ترامپ برای رسیدن به توافقی با ایران فرق داشته چراکه "توافقی خواهد بود که از طریق تحریم‌های فشار حداکثری حاصل خواهد شد".

زوی هاسر، رئیس کمیته جنگ و روابط خارجی کنست رژیم صهیونیستی نیز روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با رادیو ارتش این رژیم گفت: تصور می‌کنم که حتی اگر توافق هسته‌ای با ایران احیا شود.... از [توافق] قبلی بهتر خواهد بود. این یک توافق جامع است که زمانی که منافع دنیای آزاد مطرح می‌شود، می‌بینیم که حفره‌های بزرگی دارد.

هاسر مدعی شد که خاورمیانه از زمانی که بایدن از دفتر ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ خارج شد فرق کرده است.

وی ادعا کرد: این خاورمیانه‌ای است که در آن ایران خطرناک‌تر شده و فناوری‌ها و تسلیحات دقیق‌تر و مرگ‌بارتر شده‌اند. این تنها مشکل اسرائیل نیست بلکه مشکل کل جهان است.

هاسر با اشاره به اینکه روش‌های ترامپ و بایدن برای حصول توافق با یکدیگر تفاوت دارد، عنوان کرد که نتیجه این تلاش‌ها از همه چیز مهم‌تر است. وی در این خصوص گفت: آیا او [بایدن] ایران را محدود کرده و جلوی دسترسی این کشور به سلاح هسته‌ای را می‌گیرد؟

این مقام صهیونیستی مدعی شد که برجام "برای جلوگیری از توسعه" سلاح هسته‌ای توسط ایران کافی نبوده است.

وی آن‌چه آن را  دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای می نامید را موجب آغاز مسابقه تسلیحاتی خواند و گفت: عربستان، ترکیه و مصر نیز در آن به توسعه سلاح هسته‌ای خواهند پرداخت‌.

وی در این خصوص مدعی شد: کسی رفتارهای ایران را نمی‌بیند؛ این کشور در حال ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه است و آن‌ها فکر می‌کنند اینکه بگذارند ایران پیروز شود درست است. نه آمریکایی‌ها و نه اسرائیلی‌ها اجازه‌ به تشکیل ایران هسته‌ای نخواهند داد.

«جنگ سایه» کنونی اسرائیل با ایران که در میادین جنگ نیابتی و همچنین به صورت مخفیانه در داخل ایران در جریان است، شاید همچنان اسرائیل را قادر سازد تا از قابلیت‌های منطقه‌ای ایران بکاهد بدون آنکه خطر وقوع منازعه منطقه‌ای را افزایش دهد. با این حال، احتمال پیروزی بایدن در انتخابات ماه نوامبر می‌تواند مسیر را برای اتخاذ رویکرد کمتر جنگ‌طلبانه آمریکا در قبال ایران هموار سازد و متعاقباً محاسبات مذکور را دستخوش تغییر کند.

اندیشکده آمریکایی استراتفور نیز در گزارشی نوشت: احتمال آن نمی‌رود که تا قبل از انتخابات آمریکا، اسرائیل راهبرد کنونی خود مبنی بر حملات متناوب و فرصت‌طلبانه ضد نیروهای ایرانی در سوریه، عراق، و لبنان را چندان تغییر دهد، زیرا برنامه هسته‌ای تهران هنوز هیچگونه علائمی دال بر ساخت قریب‌الوقوع سلاح هسته‌ای را از خود نشان نداده است. افزایش حملات ضد ایران طی هفته‌های آتی همچنین ممکن است دورنمای انتخاب رئیس‌جمهور دونالد ترامپ متحد نزدیک اسرائیل را به خطر بیندازد. ترامپ در تلاش است تا از شهرت خود به‌عنوان میانجی صلح در منطقه بهره گرفته و شانس انتخاب مجدد خود را در ماه نوامبر افزایش دهد.

این اندیشکده با طرح ادعاهایی می‌نویسد: علاوه بر این، «جنگ سایه» کنونی اسرائیل با ایران که در میادین جنگ نیابتی و همچنین به صورت مخفیانه در داخل ایران در جریان است، شاید همچنان اسرائیل را قادر سازد تا از قابلیت‌های منطقه‌ای ایران بکاهد بدون آنکه خطر وقوع منازعه منطقه‌ای را افزایش دهد. با این حال، احتمال پیروزی بایدن در انتخابات ماه نوامبر می‌تواند مسیر را برای اتخاذ رویکرد کمتر جنگ‌طلبانه آمریکا در قبال ایران هموار سازد و متعاقباً محاسبات مذکور را دستخوش تغییر کند.

در ادامه این مطلب آمده است: برنامه هسته‌ای ایران در حال پیشرفت است، اما نه آنقدر سریع که اسرائیل را نگران کند. بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته‌اند که ایران اورانیوم را صرفاً تا سطح ۵/۴ درصد غنی‌سازی می‌کند. با اینکه ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده افزایش یافته‌اند، اما سطح غنی‌سازی کمتر از ۲۰ درصد است. غنی‌سازی ۲۰ درصدی در سال ۲۰۱۲ موجب شد تا اسرائیل گزینه حمله مستقیم به ایران را بطور جدی مدنظر قرار دهد. معلوم نیست ایران تا چه حد سریع می‌تواند یک سلاح هسته‌ای بسازد، اما چنین چیزی مستلزم غنی‌سازی ۹۰ درصدی اورانیوم است، اقدامی که توسط بازرسان بین‌المللی (و احتمالاً سازمان‌های اطلاعاتی غربی و اسرائیل) کشف خواهد شد.

این اندیشکده آمریکایی افزود: اسرائیل نمی‌خواهد به راهبرد انتخاباتی ترامپ مبنی بر بهره‌گیری از توافقات عادی‌سازی، نظیر توافقات جدید اسرائیل با امارات و بحرین با میانجی‌گری آمریکا، و معرفی خود به‌عنوان یک میانجی صلح نزد رأی‌دهندگان آمریکاییِ خسته از جنگ لطمه بزند. ترامپ همچنین در قالب این راهبرد سیاسی از تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و افغانستان کاسته است.

در ادامه این گزارش آمده است: اظهارات بایدن درباره ایران حکایت از آن دارند که دولت وی از شدت و حدت راهبرد تهاجمی ترامپ ضد ایران خواهد کاست. این امر احتمال کاهش تحریم‌ها، ازسرگیری کمک‌های بشردوستانه، و آغاز مذاکرات بر سر یک توافق هسته‌ای جدید را مطرح خواهد نمود که گزینه آخر برای اسرائیل بیشترین اهمیت را داراست. بایدن در منصب رئیس‌جمهور ممکن است تحریم‌های سختگیرانه وضع‌شده توسط ترامپ، از جمله جدیدترین تحریم‌های مصوب روز ۲۱ سپتامبر، را بی‌درنگ معکوس سازد تا بدین طریق مذاکرات با تهران را ازسرگیرد. همچنین احتمال کمتری دارد که دولت بایدن حملات اسرائیل در سطح منطقه که ممکن است موجب به خطر افتادن مذاکرات شوند را تحمل کند، به ویژه در کشورهای حساسی نظیر عراق که در آنجا آمریکا در راستای کسب نفوذ مستقیماً مشغول رقابت با ایران است.

بایدن روز ۱۳ سپتامبر در سرمقاله‌ای در وب‌سایت سی‌ان‌ان نوشت که اگر رئیس‌جمهور شود، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) منعقده در سال ۲۰۱۵ را نقطه شروع ازسرگیری مذاکرات با ایران در نظر خواهد گرفت و در طول همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، تحریم‌ها در خصوص کمک بشردوستانه به ایران را خواهد کاست.

اقدام نظامی اسرائیل

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل با پیشنهاد حمله مستقیم به ایران در سال ۲۰۱۲ مخالفت کرد که دلیلش تا حدودی مخالفت دولت باراک اوباما با چنین اقدامی بود. طبق قوانین اسرائیل، انجام اقدام نظامی مستلزم موافقت وزرای ارشد کابینه امنیتی است. به همین خاطر، بنی گانتس از نفوذ چشمگیری در خصوص حمله مستقیم به برنامه هسته‌ای ایران برخوردار بود.

سیاست‌های پیشین حکایت از آن دارند که اسرائیل تلاش خواهد کرد به هرگونه پیشرفت دیپلماتیک احتمالی میان دولت بایدن و ایران خدشه وارد کند. این امر می‌تواند یک راهبرد جنگ‌طلبانه‌تر مبتنی بر حملات هوایی و لابی‌گری فشرده در آمریکا و همچنین تشدید یک پیکار مخفیانه با هدف ازسرگیری ترورها یا حمله به زیرساخت‌های حیاتی در ایران را شامل شود.

- اسرائیل ممکن است بر ضرباهنگ کلی حملات ضد نیروهای ایرانی بیفزاید و همچنین به سراغ اهدافی برود (به ویژه در سوریه و لبنان) که قبلاً به خاطر ترس از بالا گرفتن منازعه از حمله به آنها اجتناب کرده بود. اسرائیل همچنین بطور بالقوه ممکن است حملات هوایی خود را به میادین نبرد جدید نظیر دریای سرخ یا یمن گسترش دهد و بر میزان فعالیت‌ها در میادین نبرد کنونی شامل لبنان، سوریه، و عراق بیفزاید.

- اسرائیل ممکن است پیکار مخفیانه خود در داخل ایران و در میادین نبرد نیابتی را تشدید کند. این امر می‌تواند تکرار ترور دانشمندان ایرانی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و/یا گسترش عملیات‌های پنهانی در دیگر میادین نبرد نیابتی نظیر یمن را شامل شود. حوثی‌های همسو با ایران همچنان از موضع مستحکمی در یمن برخوردارند.

- علیرغم تغییر شرایط سیاسی و دموگرافیکی که موجب تضعیف رابطه اسرائیل با حزب دموکرات آمریکا شده است، اسرائیل همچنان از حمایت فراحزبی در کنگره برخوردار است و بنابراین لابی‌گری‌های اسرائیل می‌توانند موجب کندی مذاکرات شوند یا موانع مقننه‌ای بر سر راه یک توافق هسته‌ای جدید با ایران به وجود بیاورند. در سال ۲۰۱۵، لابی‌گری اسرائیل در واشنگتن به شکل‌گیری یک ائتلاف فراحزبی ضد برجام منجر شد، برجامی که با میانجی‌گری دولت باراک اوباما منعقد شده بود. در نتیجه، سنا هیچگاه توافق هسته‌ای را به‌عنوان یک معاهده رسمی تصویب نکرد و همین امر بعداً به ترامپ امکان داد تا بدون نظارت کنگره به صورت یکجانبه از برجام خارج شود.

این راهبرد جنگ‌طلبانه‌تر اسرائیل علاوه بر تضعیف نیروهای ایرانی در منطقه می‌تواند به اقدامات تلافی‌جویانه از طرف ایران دامن بزند و بدین طریق به هرگونه نزدیکی میان واشنگتن و تهران لطمه بزند. اقدام نظامی اسرائیل ضد ایران می‌تواند حس وطن‌پرستی ایرانی‌ها را به جوش آورده و موجب افزایش حمایت از اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ شود. این اصولگرایان در نبود هرگونه تغییر اساسی در سیاست آمریکا در قبال ایران، احتمال کمتری دارد که بر سر یک توافق جدید با آمریکا مذاکره کنند. در نتیجه، فاصله دیپلماتیک تا آغاز جدی مذاکرات احتمالاً بیشتر خواهد شد.

این اندیشکده در پایان ضمن ابراز تردید نوشت: با این حال، نمی‌توان به قطع یقین گفت که چنین اقداماتی موجب تحریک ایران خواهند شد و این خطر وجود دارد که اقدامات مذکور به رابطه اسرائیل با دولت بایدن لطمه بزنند. دولت احتمالی بایدن در تلاش جهت مذاکره و کاستن از خصومت‌ها ممکن است به تشدید اقدام نظامی اسرائیل ضد ایران به دیده منفی بنگرد و اسرائیل را با واکنش منفی از طرف متحدان کلیدی آمریکایی‌اش مواجه سازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲۷
عربستان باید به خاک سیاه بنشیند
ما اگر صدام و اسرائیل را هم ببخشیم از آل سعود نمی گذریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
سر نوشت رجز خوانها را در آمریکا داریم می بینیم!
بهتر نیست روی زمین بیاییم!
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
تا زمانیکه مشکل ایران با اسراییل حل نشه، اوضاع همینی‌هست که میبینید، ملتفتید که چین و روسیه هم از اسراییل حمایت بی چون و چرا دارند، و اینکه چرا ما شیعیان ایرانی تبار باید با یهودیان که منافعشان با ما تضادی ندارد بجنگیم و از فلسطینیان که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما استفاده میکنند حمایت کنیم، من هم نمیدانم
ناشناس
| - |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
نباید از آلمان در مورد ایران نظر داد شما بهتر است در مورد آشپزی های هلموت کهل فقید اظهار نظر بفرمایید
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
منظورش از جنگ میشود این نیست که ما میزنیم. منظورش اینه که این فنر فشرده رو اگر ول کنید میخوره تو پک و پوزمون
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند
به زودی #او خواهد امد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
کشوری به اسم اسراییل وجود نداره ونخواهد داشت خودت و وسط ننداز نتا نیاهو بی وجود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
فقط بایست عقلانیت پیشه کرد.اگر اعراب و مسلمانان بخواهند مشکل فلسطین و اسرائیل هم حل خواهد شد، مطمئنن ملت اسرائیل هم از جنگ و جدال خسته اند اگر آتش بیاران محرکه بذارند و اعراب هم راغب باشند و حسن نیت داشته باشند اسرائیل برای بلاتکلیفی هم که شده عقب نشینی خواد کرد، اینجا فقط یه میانجی بیطرف میخاد حرفهای طرفین را بشنود و اینها رو دور یک میز جمع کند تا بشود راه حلی پیدا کرد، که من خوش بین نیستم چون مسلمانان اختلاف عمیق درونی دارند چرا؟ چون چیزیکه هویداس بعضی از دولت های اسلامی از ترس و گزند دوول اسلامی پناه آوردند به اسرائیل. آخه تاکی؟؟؟ بلاخره باید یجایی این قائله ختم شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ترامپ و بایدن خرکي باشند که بخوان برای ما تسمسم بگیرند برند هر کاری میخوان بکنند ما ایرانی هستیم و دیگه از این بدتر نمیشه ما زیر بار ظلم نمیریم حتی اگه بچه‌ام ن از گرسنگی بمیرند بمیرند ولی یه وجب از خاک ما را هم نمیتوننتصمیم براش بگیرند برن به درک سگ زرد برادر شغال
این شیاطین کودک کش دچار توهم و هذیان هستند و قرار هم نیست حالشون خوب بشه.
ای ملعون شما جواب حزب الله رو بدید !!!در دو جنگ پیاپی چقدر خفت کشیدید تا حزب الله لبنان دست از سر شما برداشت.چندین بار اتش بس اعلام کردید تا بالاخره حزب الله شما رو رها کرد.اون وقت از جنگ با شیر بچه های ایرونی صحبت می کنید.این ملعون هنوز از سیاست ایران که تبیین شده و بر این مبناست که ایران هرگز اغازگر هیچ جنگی نخواهد بود ،اطلاع ندارد.تو ده راه نمیدادند سراغ خونه کدخدا رو می گرفت.قطعا بایدن دیگه مثل ترامپ ان قدر احمق نیست که همه پل ها رو پشت سر خودش خراب کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
لینک کشتار کودکان توسط اسرائیل رو برای ما بزار نگاه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عزیزم یه کم کتاب بخون درمورد جنگ اعراب و اسرائیل شاید خدا بینشی بهت عنایت کرد و چیزی یاد گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
شیر بچه ها فقط منابع ایران را نابود می‌کنند وگرنه چندان شیر نیستند بهتر است از خودشان مایه بگذارند ایرانی با کسی جنگ ندارد
ناشناس
| - |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
یک جستجو بفرمایید در اینترنت : کشتار صبرا و شتیلا و کشتار های اسرائیل در غزه و... و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
نمیخواد ب درد سنت نمیخوره
Ah
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
راست میگه خدایی
همچنان ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
واقعا از اسرائیل دفاع میکنید. از کودک کش های بی وجود اسراییلی از اون بی شرفا. من دیده بودم از آمریکا و بقیه کشور های غربی حمابت کنن ولی حمایت از اسراییل یعنی نابودی شیعه و اسلام. من نمیدونم چرا چشم گوشتونو بستین. طرف داره میگه لینک کشتار اسراییل بزار واقعا........ حیف سایت نمی زاره مگر نه همین الان اینجارو پر لینک میکردم تا حداقا یکم حیا کنید شمایی که از اسرائیل دفاع میکنید نه تنها وطن فروش هستید بلکه دینتونم خیلی ارزون می فروشید

بله ایرانی با کسی جنگ نداره ما هیچوقت کسی نبودیم که جنگ رو شروع کنه ما دفاع میکنیم ما جهاد میکنیم نه مثل بعضیا کشتار کودکان
ایرانی جماعت اتفاقا با کودک کشایی چون اسرائیل خیلی هم خوب دعوا داره اگه کسی یه ذره خون ایران تو رگهاش باشه اینو به خوبی در ک میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
البته من از منظر ظاهری وبین المللی میگویم آنکه در فشار ومضیقه است دولتهاوملتهای درگیر با اسرائیل هستند داداش گرفته ها را فقط نگو داده ها را هم بگو
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عزیزی که لینک خواستی ! نیازی به لینک نیست . از نفر بغل دستیت بپرس
شما از پس ایران برمیایید یادتون سردار سلیمان شهید شد بود موش شده بودید اخه یه کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
نیاز به لینک نداره یک جستجوی مختصر کافی است
الان که جوی خواب آلود رییس جمهور آمریکا شده است بهتر است که حسن خواب آلود استعفا بدهد چون اگر هردو طرف خواب باشند !!!!!
هفته را خفته کی کند بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
رو پی کارت دو گانه اصولگرا دمکرات اصلاحطلب جمهوری خواه برای همیشه باید بشکنه دولت بعدی هم باید صد در صد اصلاحطلب باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
خیلی بامزه بود نمک
تو عاشق جنگ بین ایران و اسراییل هستی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
جنگ تعمت است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
دانا به جنگ دامن نمی زند شما اگر دنبال جنگ. می‌گردید برو خودت بجنگ به ملت ایران و ثروت و منابع آن چگار داری نابود کردید ایران آباد را به مدت 42 سال بس به این و آن پریرید
غاصب فلسطین حقیر تر از اونی هست که به ایران حمله کنه
اگه قادر بود در حمله به عین الاسد یه قدم برمیداشت با النتماتومی که سپاه داد
فقط یه دعا تو ‌خالی هست برای کر کردند خودشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
شما رو بخدا یه کم تاریخ بخوانید.در مورد جنگ اعراب و اسرائیل
این قمار یکسرش حذف اسراِئیل هست.پس کاری نمی کنند
بیچاره بورس
40 سال پیش ما کارمندان سفارت که مصونیت دیپلماتیک داشتن 444 روز گروگان گرفتیم. سال 32 امریکا در ایران به نفع شاه کودتا کرد. ما در عراق بعضی وقت ها کمک کردیم به عراقی ها علیه نیروهای امریکایی و به قولی چند صد نیروی امریکایی رو هدف گرفتیم، سال 68 امریکا به اشتباه هواپیمای مسافری ما رو زد. من فقط یک سوال دارم، چرا این همه خصومت نسبت به هم داریم؟ نمیگم صلح کنیم مثل ژاپن و امریکا، ولی حداقل میتونیم میزان خصم و نفرت رو کم کنیم و بذاریم ملت از فشار تحریم کمی رها بشن. البته طبق معمول خود دانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
بزرگان کشور گفتند پنجه در پنجه شدن ایران با قدرتمندترین کشور جهان یک نتیجه عقلانی دارد و ان. قوی شدن روزبه روز ایران است
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
اگه بخواد روابط کمی تلطیف بشه اعراب و اسراییلی‌ها تحمل نخواهند کرد، لابی صهیونیسم و اعراب بشدت در حال فعالیت هستن، ایران حسن نیت خودش رو در در قضیه افغانستان ثابت کرد ولی بوش بلافاصله گفت ایران محور شرارت هست،چه انتظاری دارید از کشوری که میخواد همه جهان رو تصاحب کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
اگه روابط بخواد کمی تلطیف بشه عزیزانی در ایران انرا تحمل نمیکنند مثل تجربه برجام
پاپک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
دوست گرامی اگر واقعا میخواهید تحقیق و بررسی بهتر و دقیق تری بکنید باید تاریخ مطالعه کنید، دشمنی تمدن غرب با تمدن شرق سری دراز دارد به وسعت تاریخ .. از زمان های کهن دشمنی غرب با ایران بوده و همچنان هم هست، پایانی ندارد، مگر در عصر معاصر ایران بی طرف در جنگ جهانی اشغال نظامی نشد ! و موارد بسیار دیگر .. تنها راه نجات ایران قدرتمند شدن در همه عرصه هاست اقتصادی و نظامی .. ریس جمهور آمریکا هر کسی باشد ایران باید قوی شود، قوی شو میهنم گر راحت جهان طلبی که ضعیف پامال است .. پاینده ایران
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
هنوز شما از برجام درس عبرت نگرفتی پدر آمرزیده همه چیزو دادیم هیچی نگرفتیم بعدش طرف از همونم خارج شد کدوم تلطیف چه آشی چه کشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
مشکل این است که آمریکا استقلال هیچ ملتی را نمی خواهد فهمیدی ؟ مشکل این است یعنی مشکل با اصل ایران و استقلال خواهی است چرا برخی مردم خودشان را به نفهمی می زنند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
چطوره مثل عربستان بشیم

یک گاو شیر ده گوگولی مگولی
اگر بایدن پیروز انتخابات شود فقط دو راه پیش رو دارد یا به میراث اوباما قانع شود چون چیزی بیشتر از ان به دست نخواهد اورد ،یا اینکه راه مشابه ترامپ را ادامه دهد که در این صورت برنامه اتمی ایران با سرعت زیاد با برجام یا بدون ان ادامه می یابد فراموش نکنید که حتی بر طبق برنامه زمانی برجام هم تمام محدودیت های برنامه اتمی ایران تا چند سال دیگر از بین خواهد رفت پس باز هم چیزی دست امریکا را نخواهد گرفت.بحث حمله اسرائیل ۲۰ هزار کیلومترمربعی ۵ میلیون نفره به کشوری قدرتمند که ۸۰ برابر او مساحت و ۱۶ برابر او جمعیت دارد آن هم بدون داشتن مرز مشترک که بیشتر به طنز دون کیشوت وار شباهت دارد .این ا وباش از پس حزب الله و حماس بر نمی ایند و تنها دلشان را به ترقه بازی پر خطر در سوریه خوش کرده اند ایران که پیش کش.تنها اتفاقی که بین ایران و امریکا روی می دهد یک تنش زدایی محدود در قالب تعهدات برجام و جدول زمانی ان خواهد بود نه چیز دیگر که برای اسرائیل و ارتجاع فاحعه بار خواهد بود.اما آمریکا حاضر به پذیرش خطر برای ارضای رویاهای مالیخولیایی این اوباش نخواهد شد.اینده خاورمیانه را ۳ کشور ایران،ترکیه و مصر تعیین خواهند کرد و نحوه تعاملات انها با هم
ین احمق ها با اطمینان خاصی درباره ی توان خودشون صحبت میکنن،فکر میکنن ایران مثل سوریه و عراق فلک زده هست.
کمترین واکنش ایران به حمله ی اسرائیل موشک باران کردن اسرائیل از چهار طرفه.
آیا با این وسعت سرزمینی کم توان روبرو شدن با هزاران موشک رو دارن؟
بعیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
دارن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
الان درسته ولی این وضعیت تا زمانی ادامه داره که بایدن نتونه مثل اوباما که هسته‌ای رو گرفت موشکها رو بگیره. فردای روزی که ایران صنایع دفاعی رو جمع کنه اسراییل به ایران حمله می‌کنه. بایدن از این نظر خیلی خطرناکتر از ترامپه. از الان منتظر باشید اروپاییها و حتی چین طرف بایدن رو بگیرند و ایران رو برای برجام موشکی و منطقه‌ای تحت فشار بزارند. مگه اینکه آمریکا بر سر انتخابات به سمت درگیری و شورش بره و دچار آشوبهای خارج از کنترل حاکمان آمریکا بشه
قرار جنگ اگر باشد
زمین کارزار ما تل آویو است


ان شاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
متاسفانه ما هم نقاط ضعفی داریم اتکای بیش از حد به یک بند تجاری در بندرعباس اتکای حیاتی به شبکه گاز رسانی در زمستان و وابستگی شدید نیمی از کشور به شبکه برق در تابستان . باید بسیار حساب شده عمل کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
حالا دیگه نه اینقدر جو گیر ولی مطمئنن اسرائیل جرات حمله به ایران را ندارد چون اگر داشت تا الان کرده بود!
رژیم جعلی صهیونیستی توان جنگ با حزب الله لبنان رو هم نداره .

ما بی صبرانه منتظر شروع این جنگ هستیم تا عنوان پوسیده اسرائیل برای همیشه از صحنه روزگار محو شود.


من عاشق مبارزه با صهیونیستها هستم
پاسخ ها
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
ایشالله جنگ بشه تو و امثال تو هم برید شهید بشید بقیه هم از تحجر مغز شماها راحت بشن
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عاشق جنگ با کسانی باش ک از داخل مثه کرم دارن خون ملتو میمکن دشمن ک تکلیفش معلومه دشمنه کاش میفهمیدی از داخل مملکتمون داریم نابود مشیم نه خارج البته خیلیها سودشون تو نفهمیدنه متاسفانهههههههههه
به امید نابودی
آل سعود وطن فروش
آمریکای جنایتکار
اسرائیل غاصب

درود بر حزب الله
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
ساندیسا خوشمزه شدن با 10 تا اسم کامنت میزاری!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
آقای ناشناس ادب رو رعایت کنید این دوستمون حرف درستی زد خواهشا اظهار نظر الکی نکن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
آقای ناشناس مثل اینکه برای وطن فروشی هم تیتاب میدن که وطن فروشایی مثل تو سر از تخم بیرو ن اوردن
چرت و پرت میگه فقط میخواد به بایدن از همه طرف فشار بیارن تا اهداف خودشون رو پیش ببرن.
از این نظر که بایدن به برجام برمیگرده و اسراییل مجبوره حمله کنه که واقعا مسخرست چون موجودیت اسراییل به خطر میافته و از طرف دیگه بایدن هم مثل ترامپ نوکر اسراییله و اگه به برجام برگرده قصد و غرضی داره و بدون نظر اونها آب نمیخوره. ولی از این زاویه میشه بهش نگاه کرد که بایدن مثل اوباما امکان ایجاد اجماع جهانی دوباره و کشوندن ایران به پای میز مذاکره و گرفتن صنایع دفاعی از ایران رو داره و بعد از اون اسراییل یا حتی کشورهای ضعیف تر دیگه هم میتونند به ایران حمله کنند
آخه پشه شما در حد جنگ با ایران هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
فقط احمق ها دشمن رو دست کم میگیرند
امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
بله واقعا اسرائیل توان مبارزه با نه تنها ایران بلکه با هیچ اتحاد اسلامی را نداره
ولی به قول دوستمون نباید دسته کم گرفت همین اسرائیل داره با عادی سازی اتحاد اسلام رو میشکونه و اونجاست که ممکنه خطر ساز بشه
گرچه هنوز هم خوده اسرائیل به هیچ وجه توان مبارزه با سربازان شیعه و مسلمان رو نداره
باامدن بایدن سقوط قیمت دلار باعث شدت گرفتن سقوط بورس میشه و ظرف یک هفته کاری شاخص کل میره زیریک میلیون واحد (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
بایدن آمد باعث پایین آمدن دلار شد؟
باعث خنده ما شدی
این صفحه رو باز کردم فکر وارد خبرگزاری فارس شدم!
تابناک جان گزارش بی بی سی رو کپی می کنی ؟الان شروع سناریوی جدید برای ایجاد هراس در مردم و جلوگیری از آرامش اقتصادی و روانی مردم .
تورو خدا دنبال این رسانه ها رو نگیرید .
ببینید این یهودیارو که چطور ترامپ براشون خوش خدمتی کرد و الان از پشت بهش خنجر زدن و نتانیاهو هیچ حمایتی نکرد و 77 درصد یهودیان آمریکا به بایدن رای دادن. ذات این موجودات همینه.

بنده هم بی صبرانه منتظر شروع جنگ ایران و اسرائیلم , 400 هزار تا موشک اینجا 100 هزار موشک حزب الله لبنان سر جمع نیم میلیون موشک روی کله تون فرود میاریم طوری که اسرائیل به عصر حجر برگرده.
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
فقط حرف ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
داداش با هر اسمی به ذهنت رسید کامنت گذاشتیا.ما هم متوجه نشدیم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
یعنی تومی گی باید۹میلیون اسرائیلی بمیره؟؟؟
ناشناس
| Japan |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
یکی این بهنام روازبرق بکشه بیرون روزی هزارتاکامنت میگذاره خواب خوراک نداری تو؟؟
امیرمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اتفاقا آقای ناشناس شمایی که روزی با صد تا اسم کامنت میزاری حداقل ادبیاته حرف زدنتو عوض کن که انقدر ضایع وطن فروشی نکنی

علاوه بر آقازاده هایی که مثل کرم منابع کشور رو میخورند کسایی مثل شما هم همون کارو میکنید فقط مشکل اینه اونا کلی گیرشون میاد شما دریغ از یه ریال
بر خلاف واق و وافی که میکنند , رژیم جعلی وجود هیچ حرکت احمقانه ای علیه ایران قدرتمند را ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
تابناک: از انتشار نظرات حاوی توهین معذوریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
نه آمریکا و نه اسراییل و نه ایران در پس تنش های گفتاری، هرگز میل به جنگ ندارند. هر سه کشور در محاسبه های خود هیچ سودی را در پس جنگ نمی بینند. اما افت و خیز تنش های تبلیغاتی با تغییر جناح های قدرت در آمریکا و اسراییل اندکی کم و زیاد می شود.
هم اکنون با دقت در اختلاف درصد نیاز رای های دو حزب قدرتمند آمریکا ، و اثر گذاری مجلس سنا در تغییر ساعت این کشور، هیچ تغییری در استراتژی آمریکا روی نخواهد داد. زیرا اساسا احزاب آمریکا برآیند اندیشه مردم و قدرت های مالی آمریکا هستند که بر گفتمان رییس جمهور اثر دارند و وی در اصل سخنگوی احزاب و رای دهندگانش است. چون دو حزب قدرتی برابر دارند، پس چرخشی نمایان در استراتژی آمریکا را نسبت به ایران را نباید انتظار داشت.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
درود بر شرفت کاش همه مثل تو کامنت بزارن
ولی سکوت در برابر جنایات اسراییل یعنی سکوت در مقابل مرگ اسلام و سپس شیعه
تو کوچک تر از آنی که فکر حمله به ایران را بکنی، ایرانیا خیلی دوست دارند که چنین حماقتی از تو سر بزند تا نشونت بدهند که با کی طرفی. اسرائیل روزی به ایران حمله خواهد کرد که از جان خود سیر شده باشد.
معلوم است که در انتخابات آمریکا هر دو رقیب شکست خورده و آن کسی که پیروز شده لابی های اسرائیل است این رژیم ملعون باید سر نگون شود تا دنیا آرام گیرد. مرگ بر اسرائیل ملعون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
از طرف خودت حرف بزن داداش ایرانیا رو جمع نبند با خودت
ـــــــــلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اتفاقا از طرف همه حرف میزنه هر کس ذره ای خونه ایران تو وجودش باشه در مقابل استکبار قرار میگیره
چرا شما متوجه نمیشید بخدا هدف اسرائیل فقط و فقط نابودی ه ایرانه بعد یه عده ای میان از اسرائیل دفاع میکنه
هرکه بیایددرنابودی اسرائیل هیچ تاثیری نخواهدداشت، اسرائیل رفتنی است!!@!
اسرائیل ک هیچ کل قدرتهای جهان درمقابل غیرت ایرانی عددی نیستن البته ک نسل امروز بسیار سرخورده رفتارهای مسئوولین هستند الیته بازم بایدمسئوولین یاران بجای فکرکردن ورسیدن ب کشورهای دیگرباشند وب فکرخوذوخاتواذه هایشان باشند بفکرمردم بدبخت ومظلوم تراز هرمظلومی دردنیا مظلومیت مردم ایران باشند ک اون وقت صدتاموشک هم دزمقابل ملت ایران چیزی نیستن بجای ساخت هرسلاحی مردم ایران رو بسازید ان موقع درمقابل دنیا ازقدرت ماورایی مردم ایران بجای هرسلاحی صحبت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
غیرت شما هم از شکم سیریتونه
ایران اتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اتفاقا غیرت ایرانی از تحریمه... از کودک کشیه... از وطن فروشیه.... از فشار اقتصادیهــــ... از فداکاری برای سرزمینش و دینشه....... از خیلی چیزای دیگه


کسایی تو این دوران شکم سیر هستن که ذره از بوی غیرت استشمام نکردن.
هیچ جنگی رخ نمی دهد. اوضاع به همین شگلی که است می ماندو جنگ نیابتی تداوم خواهد نه در ایران و نه در اسراییل شرایط سیاسی و اراده سیاسی برای جنگ وجود نداردئ
آخ دوست دارم جنگ بشه شخصأ برم این صعودی های نجس و اسرائیلیها رو له کنم و مادرشون رو به عزاشون بنشونم.
حتی بچه دو ساله هم می داند که باید چنین بگویند چون می ترسند آمریکا به برجام برگردد و به نفع ایران شود! وگرنه اسرائیل مال این حرف ها نیست که به ایران حمله کند! اگر قرار بود و می توانست حمله کند قبلا کرده بود برادر!
میدونید بورس مخفف چه کلماتی هست؟
ب: بازار
و: ورشکسته
ر: روبه
س: سقوط
این نظرات که فیصل عربستانی و صهیونیستهای اسراییلی که میگن برجام به نفع ایران!!!!! و به ضرر اسراییل است صرفا یک فریب رسانه ای برای گمراه کردن مردم انقلابی ایران است. برجام کاملا به ضرر ایران و به نفع اسراییل و عربستان بوده و هست خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
همون حقوقی که واسه کامنت گذاری بهت میدن دلارش با برجام اومده دوست عزیز
به امید دنیایی ارام و بدور از جنگ و مردمانی در رفاه و سلامت و به امید اینکه عقل در سر رژیم اسرائیل برگرده و تو هر کشوری دخالت نکنه چون در اخر عاقبت خوشی نیست
سناریوی جدید دولت
اگر ترامپ بشه فلان اگر بایدن بشه بهمان. اگر آمریکا نبود مسولین از کجا نون میخوردن؟
خدارو شاکریم که مقاومت جانانه ملت ایران تو این چهار سال به ثمر داره میشینه که اینجوری این یهودیهای خیبیث رو هم به وحشت انداخته ظلم هیچگاه پایدار نمیمونه انشالله در مرحله بعد ترور ترامپ فاسد و انتقام خون سردار سلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
پس ظلم شما هم زیاد پایدار نمیمونه
یه روزی کوروش کبیر بعد از جنگ بابل یهودیها رو ازاد کرد حالا مثل اینکه قراره ما بازماندگان کوروش یک بار برای همیشه سرجاشون میخکوبشون کنیم من نمیدونم یک کشوری که کلا اندازه استان همدان ماس چجوری به خودش جرات میده انقدر زر میزنه یک بار برای همیشه باید خفشون کرد
پاسخ ها
کاظمی
| Germany |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
جرات نمیخواد وقتی سلاح اتمی داره ممکنه هر غلطی بخواد بکنه من نمیدونم چرا ما نباید داشته باشیم حداقل برای دفاع ازکشور تا کسی خیال باطل نکنه
ببینم اصلا ما چرا باید به فکر فلسطین باشیم که با اسرائیل واردجنگ بشیم؟ باید به فکر کشورمان ایران باشیم . کشور ما ایران است ؛ به ما چه به خاطر فلسطینی ها که آنها عرب هستند و ما ایرانی وارد جنگ با اسرائیل بشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
ببین اصن اسراییل چرا باید باما جنگ داشته باشه اصن
آمریکا از اون ور دنیا تو خاور میانه چیکار میکنه بابااصن اینا مشکلشون فقط ایرانه با موجودیت ایرانه
اسرائیل غلط زیادی میکنه
در کمتر از 1دقیقه نابود میشود
خیلی جگرم حال اومد از دست مریزاد اسرائیل به خوش خدمتی های ترامپ احمق و بایدن باید از ترامپ درس عبرت بگیرد و به اسرائیل میدان ندهد وگرنه چهار سال دبگه سرنوشتش مثل ترامپ خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
یه مشت چرت و پرت نویس فقط اینجا کامنت میذارن بدون هیچ تحلیلی
ماهرروزقویترازگذشته میشویم وبایدهمینطورباشدحقوقمانراازطریق پشتوانه ملت ومسعولین نظام پیگیری میکنیم وهرگزبه فکرجنگ نیستیم اماوای به آنروزی اگرکسی بخواهدباماواردجنگ شودروزگارشون راچون شب تارسیاه میکنیم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
وای وای
مرگ بر اسرائیل
اگه جنگ سه امیدوارم ایران ببره
با پیروزی بایدن میبینیم که یک عده «گاهی» در صحنه دوباره شیر شدن و برای دنیا شاخ و شونه میکشن! آقایان شما این چند مدت کجا بودین؟! ذلت و حقارت از این بیشتر که روحیه و سیاست و دیانت و اقتصاد شما با انتخابات آمریکا بالا و پایین میشه؟
جنگ هه
اگر جنگ بشه در عرض ثانیه اسرائیل نابود میشه
اصلا هم بحث اینا نیست
اسرائیل تو دیگه خفه شو، با بچه ها میایم ی ساعت خاکت می کنیم بر می گردیم.
تکلیف ما باید با دشمن یکسره بشه بیان بجنگند زودتر اونا رو به دریا می ریزیم.
وقتی توانایی فرستادن نیرو به ایران رو ندارن چه جنگی میخوان کنن؟ولی دور تا دور خودشون نیرو های وابسته به ایران وجود داره جنگ بشه با یه اشاره کل اسرائیل دود میشه میره هوا
خیلی ها تو ایران و سراسر کشور های اسلامی منتظرن با اسرائیل جنگ شه.فعلا از اون تاریخ انقضا ۲۵ ساله باقی مونده بهتره سر به سر ایران نزارن و نابودیشان را جلو نندازن
فعلا که از ترس سید حسن خواب ندارن چطوری میخوان با ایران بجنگن؟
اگر بایدن باهوش باشد نباید فریب دروغگوییهای اسرائیل وحاکمان ادن کش انرا بخورد انان الان شروع کردند به سبک دیگر دروغ بگویندانریکا باید اسرائیل را رها کند تا دردنیا اعتبار پیدا کند
آمریکا هیچ علطی نمیتواند بکند ؟ مرگ برآمریکا واسراییل وآل سعود ......امیدوارم ایران وطن ما اسلام ماسپاه پیروز هست ...
با قدرت نظامی و نفوذ منطقه ای که در حال حاضر داریم حتی امریکا هم از رویارویی نظامی پرهیز میکنه به همین خاطر دارن می رن برای خلع سلاح ایران اگه شروط ۱۲ گانه امریکا رو مطالعه کنید متوجه این امر میشوید اگه همچین مذاکره ای با امریکا صورت بگیره فاتحه کشور خوندست ایران میشه سوریه دوم
مرگ براسراییل مرگ برآمریکا مرگبر آل سعود
امریکا گفته بود حمله میکنه ولی نتونست اسرائیل هم نمیتونه چون اگه حمله کنن سپاه در ارض یک هفته دستور میده اورانیوم رو بالای ۸۰ درصد غنی کنن و اینم بهونه ای میشه که سلاح هسته ای بسازند و اسرائل و دشمنان را به خاک سیاه بنشونن
انشالله که جنگ بشه،چهل ساله هی مرگ بر مرگ بر میکنیم و بالاخره باید یه روزی تموم بشه راحت بشیم از این همه دروغ و نیرنگ
نظرات را خواندم به نظرم ایران و اسراییل بیش از چهل سال در جنگند و امریکا با این بزرگ نمایی دشمنی بین دوکشور پدر خاورمیانه را درآورده در ضمن طبق توافق بین سپاه قدس و پا درمیانی روسیه پوتین ایران هیچ آسیبی به اسراییل نمیزند و درنشست روسیه این توافقنامه را از ایران گرفته است
درسته هشت سال طول کشید تا باز ایران سرسبز تراز قبلش بشه با وجود غیورمردان که جسمشون نیست ولی روحشون توی تک تک زندگی مردم این کشور هست و زندگیشون رو مدیون این جوانها و نوجوانهای دهه 50 70و 60 هستند اما بدونن الان در عرض 8 ساعت نشد 8 ماه به خاک سیاه میشینند و من ایمان دارم به جوانهای بی نماز کشورم ناموس بحثش با ایمان خیلی فرق داره
چرا عصبانی شدید فعلا حمله نکرده ،حالا شماها برید خودتون و گرم کنید آماده باشید که سوت جنگ رو بزنن شما هم حمله بکنید ،خخخخخخخخخ
کدوم احمقی ایران رو با اسرائیل مقایسه میکنه اخه احمق اسرائیل هم قد ایران
امریکا جلو ایران کم اورده نمیدونه چیکار کنه اونوقت اسرائیلو با ایران مقایسه میکنن همشونم بیان باز ایرانو نمیتونن به زانو در بیارن
این پیش بینی نشان از ترسی است که صهیونیستها را به لرز در آورده .
لطفا سریع تر حمله کنید به ایران خیلی منتظریم تو اینترنت فیلم اصابت موشک به خاک اسرائیلو ببینیم
این همه رجزخوانی!والله اگرفقط یک درصداحتمال حمله وجنگ احتمالی بشه فوراهمه رجزخوانیهامتوقف ودوباره نرمش قهرمانانه وبازی باکلمات شروع میشه!هیچوقت هم ازاین موشکهایی که این همه تبلیغ آن میشوداستفاده نخواهدشدچون دستاندرکاران مملکت ماجای محکم خود رابه جنگ کردن باکسانی که درآن تبحروابزارلازم رادارند ترجیح نمیدهند!
بدبخت کجای کاری ایران بمب اتمی راقبلا درست کرده شماخواب بودی والان چندین کلاهک داره بجان تو
ما آمریکا،اسراییل،عربستان،امارات،بحرین وغیره را مثل گوجه له میکنیم.
حیف اون همه خدمتی که ترامپ به اسرائیل کرد.چرا بهش رای ندادن.ما اصلا دوست نداریم تو کشورمون جنگ بشه. کم کم اکثر کشورهای عربی داشتن با اسرائیل متحد میشدن بی لیاقتای نمک نشناس خاک تو سرشون. حقشه که اسرائیل با خاک یکسان بشه
جنگ برای همه نعمت نیست ولی برای بعصی ها فرصت ونعمت وشانس وبخت واقباله بقیه هم که اصلا مهم نیستن
مرگ بر اسرائیل جنایت کار اسرائیل مال این حرفها نیست که با ایران بجنگد توی جنگ 33روزه شکست خورد. بد بخت
اصلا کاری به این که رژیم ایران بده یا خوب ندارم ، ولی قرار به جنگ باشه این مردم هستند که باید بلند بشن و مبارزه بکنن، پس همون جوری که عراق هیچ غلطی نتونست بکنه آمریکا و هیچ کشور دیگه ای هم نمیتونه بکنه، حرف خاک و ناموسه و اون همه شهید مشتی و از جون گذشته است، این همه شهید دادیم که الان بشینیم آمریکا و اسرائیل راحت بخوان ایران رو بگیرن .....
همه اینو بدانید که کشور به بزرگی نیست،وگرنه زرافه هم قد بلندی داره و بزرگ هست،پس اینو بدانید کشور به بزرگی نیست به تسلیحات پیشرفته و هواپیماهای نسل پنجم رادار گریز که اصلا نمی فهمیم کی میان بمباران میکنن و میرن، پس خواهشن از سر تعصب نظر الکی ندید واقعیت باید قبول کنید
یکی نیست بگه خفه بابا
بهترین راه برای پیشرفت در انتخابات ۱۴۰۰ روی کار آمدن دولت انقلابی است نه اصلاحاتی و نه اصولگرایی چون اکثر افراد این دو گروه نوچه اون ور آبی ها هستن .
با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بهتر بود آقای ترامپ روی کار بیاید که نشد و انشاالله حرفی از برجام دوباره نشه چون برجام هیچ سودی نداشت بجز:
۱_ بتن کردن هسته ای
۲_آخرین تسلیحاتی
و
.
.
.
در رابطه با حمله ایران و اسرائیل هم ما بچه حذف اللهی ها خیلی وقته افول اسرائیل هستیم با توجه بیانیه آقا ولی اگه جنگی بشه بسم الله همونطوری که تو دفاع مقدس جوانان ما پر پر شدن و یا تو دفاع از حرم حضرت زینب جانفشانی کردن و مظلومانه شهید شدن ما هم آماده ایم .

بسم الله الرحمن الرحیم
محمد رسول الله الذین معه اشداء علی اکفار و رحماء و احیاء بینهم
اسرائیل هم همانند،آمریکا، عربستان، هیج غلطی نخواهد کرد
پس مشتی حرف زیادی بیش نیست✔
خدا کنه که این دروغی که میگویید راست باشه چون برای یک بار هم که شده این رژیم غاصب را از روی زمین محو. میکنیم.مرد این میدان ما هستیم
اگه اسرائیل وعربستان ،انگلیس ،امریکا،فرانسه،هه زیادن نابود شدنی بودن نا حالا شده بودن فعلن که مردم نابود شدن ،ایران با هیچ کشوری وارد جنگ نمیشه چون چندتا کشور گرسنه تر از خودشو داره بقیه رو دشمن خودش کرده مطمعنن بجنگ نمیره بادستان لرزان
شاید همیشه میخوان یک سایه جنگی رو برامون در نظر بگیرن تا از یک بعدی اقتصادمونو تحت تاثیر بزارن
آمریکا موش ترس ناک در پای ایرانیان میشود
بد شد حالا ما باید نیم ساعت از وقت با ارزشمون رو خرج این اسرائیلی ها کنیم تا نابودشون کنیم
با سلام
ببینید عزیزان وبرادران. جنگ با ایران عزیزمان یه چیزی می‌خواهد به قاعده واندازه یه پیک نیک. که اونها ندارند،.
وسلام علیکم و رحمه
اسرائیل، کمتر از بیست سال دیگر را هم نخواهد دید...
اقا اسرائیل کیلو چنده ما اونارو ۱۰ سال پیش هم میتونستیم بزنیم بیا ببین بورس چطوریه بیا ببین قیمتا چی میگن بیا بیین چجوریه بیا ببین ی روزه چند هزار دلار برای استقلال جور میشه بیاو ببین



مرگ بر امریکا و اسرائیل
دادش فکر نکن اسرائیل کشور تنهایی تمام کشورهای ابر قدرت پشتشو گرفتن با سیاست بجنگین
اسراییل هر موقع تونست جواب حزب الله لبنان بده در عرض 33روز با موشکهای نقلی به در آمد .بعد بیاد برای ما پارس کنه
مسئولین مابه جای فکرکردن به ملت ایران که پشتشون هستن به اعراب خیانتکارفکرمیکنندکاش ملت ماهم به اندازه اعراب براشون ارزش داشت.جنگ هم بشه ملت بیشترآسیب میبنند....
آقا به من و تو چه مربوط هست هر کشوری باید به فکر خودش و منافع خودش باشد به خدا داریم از گرسنگی تلف میشیم آنوقت شما از اعراب و اسرائیل و جنگ با ایران حرف می زنید بس است دیگر و از شدت ضعف و ناتوانی فقط به فکر شکم خود هستیم
می بینم که منافقین از آلمان و آلبانی کامنت می گذارند پیرمردهای رو به موت منافق باید به فکر جواب آخرت خیانتهایشان باشند
راه درست یکی هست ( جنگ بر سر اینو اون هدر دادن عمر هست) پس بجای شعرسرایی به فکر ملت باشید باو
خدا خودت می دونی
دولت حسن روحانی با ترساندن مردم از جنگ توانست رأی بیاورد و از افتخاراتش برجام است که مدعی سایه جنگ را از سر ایران دور کرده.اکنون همان سیاست ترساندن ازجنگ را اجرا میکنند در حالیکه نترسیدن و ایستادگی‌ها درمقابل تهدید باعث جاردن دشمنان می‌شود وجنگی درکار نخواهد بود
سلام من به تمام خوانندگان عزیز ایرانی متن ماایرانیان صلح طلب هستم همیشه همه حال بودیم ولی اگه از هر نقطه به ماحمله شودخفه شان مکنیم اینجا ایران است وطن شیران است درجنگ تحمیلی باکل دنیاجنگیدم اسراییل و عربستان امارت بحرین که عددی نیستند با ایران ایرانی
ترامپ شکست خورد وقیمت تمام اجناس درایرن پائین آمد ودرحال ریزش قیمت هست خوب ببینید اگرترامپ انسانیت داشت این همه تحریم اقتصادی برای ملت ایران بودبعد میگفت ماملت ایرانو تحریم نگردیم دولت ایران راتحریم کردیم تمام کاری که ترامپ انجام داد برزدایرانیان بود
اسرائیل کوچکترازآن است فک بزند
مرگ براسرائیل
هیچ‌کشوری‌نمی‌تواند‌در‌برابر‌ما‌مقاومت‌کند‌‌
زیرا‌ما‌یک‌کشور‌هم‌بسته‌هستیم‌واین‌کشور‌های‌متکبر‌هستند‌که‌باید‌در‌برابر‌ما‌زانو‌بزنند
اسرائیل در مقابل ایران به عدد نمیاد تا حساب کتاب کنیم
اگه جنگ رخ بده ایران کمتر یکماه در خاک اسرائیل نیرو پیاده می کنه
آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب
ما جوانیمون رو ازدست دادیم
بگو بیا کارش داریم
متاسفانه ایرانی جماعت فقط فک میزنه. فعلا که ما تحریمیم حتی چینی ها هم ما رو تحویل نمیگیرن. حتی عراق پول ما رو نمیده. در دنیا حرف امریکا است که خریدار داره نه ما. وقتی ما اسرائیل تهدید به نابودی میکنیم انتظار داری وایسه نگاه ما کنه.....
خیلی تحلیل ضعیفی بود معلومه خوب اسراییل نمیشناسه و اخبار رو دنبال نمیکنه
اونایی میگن ایران اسرائیل را نابود میکنه قدرت ایرانی پارسال دیدیم در عین الاسد موشک پراکنی می کردن اگه بعد هوایپمای مسافر بری را نابود تا فکر مردم را منحرف کن به خدا با تیر کمان دستی به سر بازان آمریکا حمله می کردن شرف داشت به اون موشک نما ها
به امید خدا جنگ شروع بشه.تا بفهمند ما ملت امام حسینیم.جنگ جنگ تا پیروزی
به امید خدا جنگ بشه ما پیروز میشیم ولی این بار آقا زاده ها و مسئولان میرن جنگ
مرگ برامریکامرگ براسرائیل
سلام هدف از حمایت حماس وحذب الله وحلال شیعه خفه چنین گستاخی هاست اما این وبگم که ایران هیچوقت مستقیم وارد جنگ نمیشود چون در انوقت وارد یک جنگ فرسایشی وجهانی خواهیم شد اما برای نابودی اسراییل رادیکال حذب الله و حماس کافی به ما چیزی نمیرسه تمام
در کشوری که هر روز استرس فردا رو داری که چیکار کنی و لذتی نمی بری فکر کنم چنگ و مردن بهتر باشه
اینا با چه عقلی میخوان با ایران وارد جنگ بشن ؟ درحالی که اگه حمله کنن احتمال اینکه از روی صفحه تاریخ برداشته بشن هم هست
هیچ احدی نمیتون ب ایران (ماست)بگه
ن آمریکا' ن اسرائیل ن هیچ کشور دیگه ای
لشکر از یکطرف امده
همش فکر جنگید، عقب مانده شاخ و دم نداره
ببین اگه اسرائیل . آمریکا.انگلیس و.....هیچ غلتی نمیتونن بکنن ما با دل و جون میجنگیم برای خاک خودمون
خزعبلات میگن بعضیا اسراییل جرئت هیچ کاری نداره از الان خیس کرده ...ما هیچ مشکلی نداریم ن تو بندر ن تو جایی دیگه جنگ طلب نیستیم ولی هر هرزه ای بخاد غلطی بکنه کاری باهاش میشه که پشیمون بشه
ومکرواومکرالله والله خیر الماکرین
خدا با ماست اینا فک کردن میتوننن خدا رو دور بزنن
بیاد بیاورید در حین مذاکرات اصلی برجام٬ فرانسه و اسرائیل و عربستان موفق شدند با فشار مستمر گروه چان کری ( اوباما- بایدن) را وادار به امتیاز دادن به آنها کنند.
این اهرم فشار کماکان می تواند حتی در صورت برد دمکرات ها و تمایل به بازگشت به برجام فعال بماند. مگر اینکه برای خنثی سازی این اهرم تاکتیک جداگانه و مستقلی از سوی ایران ( نه بایدن) بکار گرفته شود
این چرت و پرت ها چیه که به محض اینکه یک روزنه ای باز میشه به هم میبافید هنوز جوهر بر جام خشک نشده با موشک پرانی جو جامعه ی جهانی را به هم ریختید و الان هنوز بایدن نیامده می گردید یک مقاله کپی می کنید که جنگ در راه است خجالت بکشید هنوز از خوردن خون سیر نشدید الان باید از فرصت و جو حاکم استفاده شود و شرایط اقتصادی تغییر کند
انتخاب بایدن جبران اشتباهات امریکاییها توسط خودشان است . ترکیه و عربستان این شایعات چرند را پخش می کنند . در عین حالی که حاکمان ایران باید سیاستهای غلط چهل ساله ی خود را تغییر دهند امریکا هم باید در خود بازنگری کند .‌
آمریکا که گندشونه هیچ غلطی نمیتونه در برابر ایران بکنه اونوقت اسرائیل نیم وجبی وایه ما شاخ و شونه میکشه؟واقعا خنده داره همون حزب‌الله ما برای نابود کردن این غده ی سرطانی در منطقه کافیه
سگ وقتی پیر فرسوده ناتوان میشود خوابید پارس میکند البته شرف سگ از رژیم جعلی کودک کش بیشتر است
وااای اگه جنگ بشه من لباس چی بپوشم..!!!
تو رو خدا از این خبرای خنده دار نزارید اسرائیل اگه جنگ کن بود حریف غزه میشد از ما که مث سگ میترسن
اسرائیل‌غلط‌می‌کنع
باز لابد مغز مردم شست و شو میدید که با دولت همسو بشن برای پذیرش برجام. تابناک هم خود فروخته شده. از خیانت دست بردارید برجام به صرر ما بود و به نفع اسرائیل... حماقت هم حدی داره. وطن فروش ها
بی صبرانه منتظر اون روز هستیم ولی اینو بدونید رژیم صهیونیستی اندازه این حرفا نیست...
به نظر من در باره محدودیت های هسته ای اگر قرار بود ایران دوباره مذاکره کنه باید یک شرط بگزاره و آن اینکه هر قانونی که برای ایران می‌گزارند باید برای اسراییل واعراب و کشور های منطقه هم باشه
جنگ طلب ترین دولت در تاریخ آمریکا دولت ترامپ بود اگر می خواستند به ايران حمله کنند تا این دولت حاکم بود حمله می کردند رژیم صهیونیستی هرگز خودش تنها به کشورمان حمله نمی کند چون جرأت ندارد این رژیم می خواهد آمریکا را جلو بندازد، اصلاح طلبان می خواهند برجامی دیگر درست کنند
نه اسرائیل آمریکا هیچ غلطی نمکنن عربستان باید نابود شود با موشک بزن به ال سعود
اگه جنگ بشه میبریم
دلتون خوشه ناموسا جنگ جنگ راه انداختین ما نون نداریم بخوریم و هر شب هم شرمنده خانوادمون میشیم بعد شما دم از جنگ میزنین یا خیلی احمقین یا خیلی وضعیتتون کوکه به یهودیهای بیچاره هم توهین نکنید اونا هم انسانن.. حالا هم تا صبح بگید مرگ بر آمریکا و اسراییل شاید نون و آب شد...
مرگ بر اسرائیل اگه جنگه آمادهایم
کوروش کبیر نه و کوروش بزرگ
عنبرستان و اسرائیل نمیتوانن پیشرفت کشور را ببینن،
لعنت بر بزدلان وطنی که بکمک آنان میروند.
سلام
زمانی که ایران دست خالی بود عراق و۳۲ کشور دیگه
نتونستن یک سانت از این مملکتو بگیرن وبه زانودر اومدن
حالا که ایران دوش تا دوش هم کنار هم هستیم
ما ایرانی ها برای شهادت ودفاع از این مرز وبوم اماده اماده ایم...
فقط رهبر مهربان دستور دهد باتمام توانم میجنگمو از هیچ چیزی واهمه نداریم
من نمیفهمم چرا باید به عنوان یه انسان، یه ایرانی با اسرائیل و مردمش بجنگم، عصبانی باشم، شعار مرگ بدم بهشون، بخدا انسانیت نداریم

اینه درک آدمهای دنیا؟ چمونه ما... من الان سی سالمه، نسلهای قبلی اشتباه کردن ولی من کاری میکنم ایران به سمت صلح با دنیا بره، هرکی میخواد ایران با دنیا در صلح باشه تا جنگ لایک کنه ...
اگه جنگ بشه باید مسوولین نظام خودشون و اقازاده هاشون که اول به جنگ فرستاده بشن بعد مردم هم پشت سرشون به جنگ میرن وگرنه هیچ کس و هیچ جوانی به جنگ نمیره
من خودم عاشق کشورم هستم اما اگه آقازاده ها به جنگ نرن من و امثال من هم نمیریم
بالای 90% بچه های وزرا و نمایندگان و مسوولین نظام تو خارجه به اسم تحصیل دارن پولای کشور و بیت المال رو صرف عشق و حال و پارتی میکنن ....
اگه اسرائیل یک بره شورای امنیت برای همیشه جمع میشه ...میگم نکنه تهدید ما اون رئروز در وضعیت جنگی معرفی کنه وپشت تهدید ما قایم شه و یدونه ،یدونه کودک بکشه و ی وجب،ی وجب زمین غصب کنه
نیروهای قدرتمندحزب الله لبنان باهدایت وتاکتیک وراهبردمستشاران مردان شجاع پارس دولت کودک کش اسرائیل غاصب راتصاحب وازاد خواهندکرد.انسااله
این وزیر اسرائیل بنده خدا خودشون رو خیلی تحویل گرفته.
کسی نیست بگه شما اصلاً به چشم نمی آیید. که ایران بخواد باهاتون بجنگه
اینا همونایی نیسن که تا فهمیدن ایران میتونه روزی ۴۰۰۰ موشک شلیک کنه تخ رفتن
میخوام بایدن هفتاد سال سیاه هم نشه نیامده سهام ما بیچاره ها سقوط کرد
آخه یه کمی هم فکر کنیم به حرفامون جنگ چیه اسرائیل کیه دشمن کدومه نون نداریم بخوریم زیر فشار قرض و قوله و وام بانکی کمر خم کردیم خیلی جنگو تشریف داریم کمر همت رو ببندیم وضع مملکتمون رو درست کنیم،
باشه لابد اسراییل 300تا کلاهک اتمی رو واسه ترشی ساخته، فقط کافیه از 300 بتونه 30تا رو برسونه سمت ایران، ایران که هیچ کل منطقه نابود میشه نمیدونم توهم چی دارین همین الانم داره پایگاه ها رو میزنه نمیدونیم از کجا خوردیم! از نطنز بگیر تا پایگاه های اطراف تهران تو این چندماه! اون وقت ما چی داریم چندتا موشک قوی ترینشون 550کیلو tnt قدرت داره! بله ما میتونیم اسراییل رو شخم بزنیم و کاملا پودر کنیم، ولی در عوض اسراییل علاوه بر شخم زدن ایران میتونه کاری کنه تا یک میلیون سال یدونه گندم هم تو ایران رشد نکنه دیگه! بله ما میتونیم حداقل نصف جمعیت یا حتی کل جمعیت اسراییل رو قتل عام کنیم، ولی جمعیت 9میلیونی اون کجا، جمعیت 90میلیونی ما کجا یعنی فقط بتونن استان تهران بزنن دوبرابر جمعیت اونا کشته دادیم! یکم چشماتونو باز کنید! فقط همین! تو جنگ خیرات نمیدن! فقط مرگ!
اگه جنگ بشه من نمیرم.میشینم تا تموم شه
اگه امریکا میتونست همین فردا به ایران حمله میکرد ولی از ترس اینکه به ایران حمله کنه واز اون طرف نیروی نظامیش برای مقابله با روسیه وچین ضعیف بشه میترسه نصف این مقامای امریکایی هم اسرائیلی هستن الان فقط مشکل مردم اقتصاد هست وفقط به مسئولین ربط داره وهیچ ربطی به تحریم ندارد اقتصاد اقتصاد اقتصاد
تورو قران
گرونی هارو کم کنید
اگه امریکا میتونست همین فردا به ایران حمله میکرد ولی از ترس اینکه به ایران حمله کنه واز اون طرف نیروی نظامیش برای مقابله با روسیه وچین ضعیف بشه میترسه نصف این مقامای امریکایی هم اسرائیلی هستن الان فقط مشکل مردم اقتصاد هست وفقط به مسئولین ربط داره وهیچ ربطی به تحریم ندارد اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسرائیل فکر می کنه که ماندنیه و ممکن است با پذیرش مجدد برجام توسط آمریکا، احتمالا با ایران درگیر چنگ می شود.
آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بر علیه ایران داشته باشند چون ما ملت امام حسین هستیم .
اما اما اگر هم خدای نکرده مثل زمان انقلاب جنگ باشد برای عده‌ای خوب است که بعد از جنگ به هر پست و مقام و شهرت میرسند .مثل امروز
خدا بیاموزد همه آن شهدا را که جان خود را برای ما از دست دادن
هه هه ههههههههههههههه هههههه خودتون اصلاح کنید شما جنگ طلبید
فعلا ایران غارت میشه ازکجا نمیدونم فقط خدا
خدا کنه جنگ بشه بمب اول هم بزنن روی خودم که از دست این دولت و مسئولان راحت بشم
مرگبر اسراییل
چرا آخه همه دنبال جنگن باورم نمیشه هنوز چنین آدمایی وجود دارن تازه جالبش اینه همه ی ایران فکر میکنن خبریه خیلی قوی هستیم ما آره .... بدبختا ایران شاید بتونه اسرائیل رو موشک بزنه بترکونه ولی باید بگم بخاطر ثروت و متحدایی که داره و بمب اتم که اونم داره اونا میتونن راحت کل جمعیت ایران رو منقرض کنن در ضمن با وضعیتی که جمهوری اسی درست کرده هیچ کسی جون خودشو برای این نمیده که فلانی بشینه نفت بفروشه بعدا بخوره و بازم نسلهای آینده بشینن تو حسرت و فقر یکم از عقلتون استفاده کنید یا لاقل بلاخره حتی یک ایرانی تو جنگ کشته میشه اون خانواده اون بدبخت فکر کن چقدر عذاب میکشن خودتونو بزارید جاشون اگر بچه مادر پدر یا کسی که خیلی دوستش دارید تو جنگ بمیره فکر کردین خیلی قشنگ میشه؟یعنی ارزشش رو داره؟؟برفرض که داره مگه اونا آدم نیستن مگه زن و بچه ندارن؟؟پس هرگز بدون فکر دنبال جنگ نباشید که بد ضربه میخورید هشت سال جنگ با عراقی که کوچیکتر از ایران بود و الانم تاثیرشو میبینید بس کنید بخدا زمین دست چه آشغالایی افتاده هی جنگ جنگ میکنین
سلام کاش یکم به حرف هایی که می زدید فکر میکردید ایران از لحاظ دفاعی در خاورمیانه حرف نداره براتون متاسفم که اینقدر ضعیف وبی باور هستید
قرار جنگ اگر باشد اسراییل راشخم میزنیم و حتی یکی از موشک های هسته ایشم به ایران نمیرسه موشک های هسته ای رو مثل همون ماهواره جاسوسی آمریکا با لیزر منهدم میکنیم
باید آماده جنگ باشیم
اینا همشه سیاست روحانی مردم عزیز فراموش نکنید که این دولت هفت سال و اندیست با این حرف مردم درگیر و سیاست مداران کشور را تحت فشار گذاشته.
خدا کنه جنگ بشه کلک اسراییل کنده بشه
از قدیم گفتن هر کاری کنی به خودت برمیگرده هی بگید مرگ بر آمریکا تا مرگ به خودمون برسه ببین چطور شدیم
یه دانش آموزی ک از ساعت ٦ صبح تا ١٢ شب یکوب تو اتاق ٣در٤اش میخونه چرا ؟چون بیچاره پول نداره مثل بعضیا معلم خصوصی بگیره یا انواع کلاس برع چون بیچاره سهمیه نداره تا تو کنکور یه امیدی داشته باشه و.. فقط خودشه وو کتاباش با انگیزه هایی ک معلماش میدن و هی خودشو از یه منطقه محروم بالا میکشه اینه اوضاع کشور تو آموزش وخیلی بدتر از این ها..بعد اینا دارن میگن بایدن و ترامپ بابا بخدا ماهم هستیم :(((((((((((
سلام.من نمیدونم چرا اینقدر راحت نوشتن که اسرائیل اتم میزنه ایران نابود میشه.اولا اسرائیل الان درمحاصره هستش .وداره خودشو به عربها نزدیک میکنه که حالش خوب بشه امید واهی.ماهم بدمون نمیاد بااسرائیل بجنگیم این یهودیان افراطی وخودپسند.مشکل امریکا نیست مشکل ما اسرائیل.که خون مردم ایران رو به شیشه کشیده جنگ نمیتونه بکنه توسیاست مردم مارو اذیت کرده.هیتلر ازاینا صابون مراغه درس کرده بامردم ایران مشکل داره.دشمن مایکی اسرائیل ویکی عربستانه.که بازیچه قدرت خواهی دول اروپایی واسرائیل شده
با جنگ گلابی های برجام رو تو حلقوممون فرو کردید دیگه بسه صلح طلبان کاسب از ترس جنگ!
چهار عنصر است: ۱- سرزمین ۲- جمعیت بومی (ملت) ۳- حکومت یا قدرت قانونی ۴- حاکمیت یا مالکیت.
رژیم صهیونیستی خود را دولت و کشور می‌نامد درحالی‌که سرزمینی که در آن مستقر است، غصبی و اشغالی است؛ جمعیتی که در آن ساکن‌اند مهاجر و غیربومی بوده و از نقاط مختلف دنیا در آن جمع آورده شده‌اند؛ حکومت و قدرتی که در آن وجود دارد به‌زور اسلحه و سرنیزه است و حاکمیت و مالکیتی که از آن دم می‌زنند، غیرقانونی است؛ لذا ازنظر مناسبات سیاسی "اسرائیل" نه یک دولت است و نه یک کشور.
اصلاً در رژیم صهیونیستی چیزی به نام "ملیت" وجود خارجی ندارد و در تاریخ جهان نیز مقوله‌ای به نام "ملیت اسرائیلی" وجود نداشته است. کسی که شهروند ایتالیا است، ملیت ایتالیایی دارد؛ کسی که شهروند آلمانی است، ملیت آلمانی دارد؛ اما در اسرائیل این‌گونه نیست،
اسرائیل اندازه این حرف نیست که بخواهدباایران واردجنگ شودچون میداندکه جنگ شروع نشده بازنده میدان خواهدبوداین حرفهاراهم که میزندغلط اضافی میکندوگنده ترازدهنش حرف میزندکشورماازلحاظ نظامی آنقدرقدرت داردکه امسال اسرائیل رامثل پشه درهوابکشدخداهیچ کشوری رادرگیرجنگ نکندچون قربانیان اصلی جنگ مردم هستندامااگریک روزی کشورماباهرکشوری نه فقط اسرائیل واردجنگ شودمنکه یک دخترهستم تاآخرین نفس وتاآخرین قطره خونم بادشمنان میجنگم ومقابلشان می ایستم ودرحدتوانم اجازه تعرض به این آب وخاک رابه دشمنان شیطان صفت نمیدهم مرگ براسرائیل✊مرگ برآمریکا✊
از صد و اندی سال پیش دنیا به دو بلوک تقسیم شده بلوک شرق کمونیست چین روسیه کره شمالی که نه خدا رو قبول دارن نه پیغمبر و بلوک غرب آمریکا اروپا اسراییل که خدا و پیغمبران خدا رو قبول دارن حالا خودتون ببینید ما ایرانیها توی کدوم بلوک هستیم !
معنی اشداع علی الکفار یعنی چه ؟ کفار کمونیست ها هستند یا مسیحیان و اهل کتاب ؟؟؟
اسراییل و آمریکا با قدرت دست نیافتنی خداوند به خاطر جفا بی که تا به حال کردن روبرو هستند و نیاز به هیچ خشم و خون ریزی نیست به دست خودشان نابود خواهند شد .خدایا شکرت
دوستان نه امریکا ونه هرخر دیگری توانایی مقابله با ایران رو ندارن میدونی چرا؟
چون اراده ای مردم ایران قوی هست خودشان هم خوب میدونن جنگ با ایران یعنی محو اسرائیل از روی زمین
جنگ خواهد شد شک نکنید و اسرائیل نابود خواهد شد و قدس به مسلمانها خواهد برگشت تو همین چهار سال
اسراییل هیچ غلطی نمتواند بکند جراتش رو نداره اینجا ایرانه از اسم ایران شلوارش رو خیس میکنه جنگ با ایران چقدر ساده لوحید شما فکرش رو تو سرتون خطور ندید
باشه حرفی نیست میجنگیم!ولی اخرش هرچی شد پای خودتون
الان وقت گوش مالی عربستان کثیفه.مثل ارامکو. هرچی خورده باید پس بده.
خدا نکنه همچین اتفاقی بیوفته ولی اگه این اتفاق رخ داد ما نمیشینیم نگاشون کنیم
ماجوانانی باغیرت داریم اگرصدبارمرده وزنده شویم دست ازدین وکشور ناموس خود برنمی داریم ودندان اونایی که کاسه لیس غربند خرد می کنیم الان هم چون آقا اجازه نمی ده
اگه صهیونیست ها قدرت جنگ با ایران رو داشتن حرف نمیزدن،عمل میکردن.
اونهایی که واق واق میکنن یادشون رفته بعد از چند سال آماده سازی برای نابودی حزب الله، توی جنگ ۳۳ روزه چطور شکست خوردن و مجبور شدن تمام شروط سید حسن رو بپذیرن تا آتش بس بشه و مثل سال ۲۰۰۰ دمشون رو گذاشتن رو کولشون و عقب نشینی کردن.
صهیونیست ها تا روزی که حزب الله خلع سلاح نشه فکر جنگ با ایران هم تنشون رو میلرزونه که البته آرزوش رو به گور میبرن...
اون دوستانی که اطلاعاتشون محدود به فضای مزاجیه کمی تاریخ معاصر مطالعه کنن.
تاریخ بهمون همه چیز رو در مورد چرایی و چگونگی حوادث گذشته و عکس العمل متناسب با شرایط حال میگه.اگه از تاریخ درس نگیریم محکوم به تکراریم.
اگر جنگ شود تمام اسرائیلی‌ها را گردن میزنیم و تا آخرین قطره خونمان می جنگیم


خدا با ماست
درود بر خامنه ای
(1)آمریکاواسرائیل هیچ غلطی نمیتوانندبکنند
(2)چراایران اتم نداشته باشدبایدغنی سازی صددرصدداشته باشدآمریکاوهمپیمانانش در منطقه قسم خورده ایران هستنندکه هر طوری که هست ایران را نابودکنند اونوقت ما دست رودست بگذاریم نگاهشون کنیم اسرائیل چطورغنی سازی صددرصدداشته باشداماما نه مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آل سعود،لبیک یا خامنه ای
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر