بازدید 13588

آخرین آمار کرونا در ایران تا پانزدهم آبان/ ۴۰۶ بیمار دیگر جان باختند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۷۲۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۴۷۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 05 November 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۶۵۴ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۷۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و ۷۸۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۶ هزار و ۹۸۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۵۰۵ هزار و ۲۸۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۴۷۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۵ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
یک قوه اجرایی داریم که بیشترین انتقادها را در رابطه با عدم اجرای پروتکل های بهداشتی دارد ولی معلوم نیست منتظر کیه برای اجرای دستورالعمل ها است؟
مدیریت ستاد کرونا در ایران بسیار زشت و زنند و انگوشت نما شده. بجای 6 هفته قرنطینه سراسری مانند کشورهای موفق فقط در ستاد و کمیسیون هایش دنبال قاتل بروسلی میگردند. طرح ها و محدودیت های بسیار ناقص و ناکار امد بدون قطع زنجیره انتقال ویروس. هر روز یک مدل مسخره را تصویب و امتحان میکنند و با جان مردم بازی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
هیچ کاری نمیکنند فقط زشت انجام اقدامات لازم را میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ژست
عادی شدن این تعداد قربانی برای مسئولین کارتل های اقتصادی و ناتوان و بی تدبیر مشمئز کننده و محکوم است
قانون گذاشتند متخلف رو 500 هزارتومن جریمه کنند
متخلف 500 هزارتومن جریمه میده و از ایست بازرسی رد میشه میره
قانونی که اینجوری تصویب و اجرا بشه ...
خب شما یه تانک بگذارد ببین کی جرات میکنه بیاد تو جاده
چرا اجازه میدید یه عده با ترددشون و انتقال بیماری جان 80 میلیون رو به خطر بندازن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
اگه اینطوری باشه که عالیه همین 500تومن رو میشه واسه و200نفرماسک والکل ودستکش تهیه وتوزیع کرد والا بیشتر تاثیر داره تا بخان باهاش هی بحث کنن بگن بیا برو خونت بشین
ناشناس
| France |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
این کارها که جلو رفت و آمدها را بگیرن چه تاثیری دارد باید مثل اروپا محلهایی که باعث گسترش ویروس میشوند تعطیل کرد
خواهشا کارگاه ها کارخونه ها خودروسازی و قطعه سازی را ببندین چه لزومی به کار در سه شیفت تو این شرایط هست حتی مرخصی هم نمیدن به حساب کار ما مجبوریم بریم وگرنه احراج میشیم حاضریم یک ما هم حقوق نگیریم ولی نمیذارن
جوانان عزیز کشور مقدس ایران اعم از انقلابی یا غیر انقلابی ،برای کاهش مبتلایان به کرونا و بازگشت ثروت به ملت در همین اوج تحریم ها و تنبیه سخت و اعدام محتکران و گرانفروشان و مدیران رشوه گیر و مدیران بی سواد در امر کنترل کرونا در این میان راهی نیست جز عبور از مسئولین ناتوان و حزب باز و بی تعهد اگر ملت در حال جان دادن هستند یا ارزوی مرگ میکنند و یا زیر بار گرانی ها خم شده اند به این علت است که ازبرخی مسئولین چیزی به مشام نمیرسد. مبارزات مدنی و قانونی باید به این سمت باشد.تا بلکه خداوند هم به این ملت رحم کند و این ملت را از دست دشمن داخلی و بدتر از دشمن خارجی نجات دهد
از فردا اینور رو ببندین اونور رو باز کنید. اشتباه ترین تصمیمات در جهان را در ایران جستجو کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
همه میدونند راه مقابله با ویروس چیه ، مشکل اینه که نمیخواند به این راه تن بدنند
کرونا مهاجم خطرناکی هست کمتر فرصتی رو از دست میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دفاع ضعیف است و بی برنامه
گفته بودن تابستان ویروس را ضعیف میکنه که نکرد
خدا کنه زمستان لا اقل قویترش نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
قویتر یا ضعیف تر نمیشه در هوای سرد عمر ویروس خارج از بدن بیشتر است و مهم تر از آن بخاطر بسته بودن فضاها تراکم ویروس در هوا بیشتر میشود
در چه مکان های پر طرفداری که تخته نشد
چه مراسم های پر هواداری که لغو نشد
حتی با نفوذ ترین انسان ها هم نمی تونستن کاری که این ویروس ناچیز و کوچک کرد رو بکنند
می بینید طبیعت چقدر قوی است؟
پرستاران و پزشکان عزیز و زحمتکش، به دلیل کمبودهای بهداشتی و امکانات و سو مدیریت در بیمارستان ها کشته می شوند که آمار بالای آن، نشان می دهد که فداکاری و ایثار جای سو مدیریت ها و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی را پوشش می دهد، حتی ماسک هم ندارند که به پرسنل و پزشک بدهند و به جای اینکه به تهیه امکانات و جلوگیری از مرگ و میر کادر بهداشت و درمان افتخار کنند به آمار بالای شهادت کادر درمان افتخار می کنند.
در بسیاری از کشورها آمار مرگ و میر کاهش یافته اما در ایران آمار رسمی روزانه تا چهارصد نفر اعلام می شود که آمار اصلی چیزی دو برابر آن برآورد می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ناکارآمدی بلای جان کشور شده
از ماست که برماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دولتی داریم که از ابتدا گفت تعطیلی نداریم ، قرنطینه نداریم
مسٸولین ان بالا نشستند و حسابی به صندلیشان چسبیدن از بابت کاری کردن، خوب معلوم است کاری بلد نیستند که بخواهند انجام بدهند
واقعا چرا آمار بالای چهارصد برای یه عده عادیه ؟ نه هزار مبتلا و چهارصد و خرده ای فوتی ...فاجعه ست ..روزی سه تا هواپیما سقوط می‌کنه . #قرنطینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
فاجعه وقتی بزرگتر است که بخواهیم این عدد را چند برابر کنیم
کرونا کجا بود اینها همه بازی دولتهاست . اگر کرونا با این توصیفات وجود داشت باید 100 میلیون تا حالا میمردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
برای ۱۰۰ میلیون مرگ باید جمعیتی بیش از جمعیت کره زمین به بیماری مبتلا شوند
ازتمام‌پرستاران‌وپزشکان‌تشکرنکنیدازاونای‌تشکرکنیدکه‌واقعازحمت‌کشیدن
چه واژه های بی معنی ای ..ستاد کرونا ، کرونا یاب ، شکست کرونا ، کامیابی کرونایی ..... توی صحبت همگی استادیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل