بازدید 7860
برای اثبات مذاکره در زمان غیرقانونی؛

پرسپولیس درحال جمع‌آوری مدرک علیه شجاع و الریان

اگر می خواهیم از الریان شکایت کنیم باید مدارک و مستندات لازم را به دست بیاوریم که شجاع خلیل زاده در زمانی که با ما قرارداد داشته اقدام به مذاکره الریان انجام داده و با این تیم قرارداد بسته است.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 03 November 2020

امیرساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محرومیت عیسی آل کثیر، اظهار داشت: بعد از اینکه حکم محرومیت آل کثیر صادر شد ما اعتراض کردیم و موضوع به کمیته استیناف رفت. برای اولین بار AFC را قانع کردیم تا علاوه بر ارسال لایحه ۵۰ صفحه ای، به صورت شفاهی و رو در رو موضوع را توضیح دهیم. روز پنج شنبه جلسه ای به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد و حدودا ظرف مدت یک هفته رای صادر می‌شود.

او افزود: من با بحث عذرخواهی مخالف هستم. برای یک بازیکن بحرینی چنین اتفاقی رخ داد و نتیجه بخش نبود. همه مسائل را در جلسه ای که در دوحه برگزار شد، عنوان کردیم. اینکه خوشحالی گل‌های قبلی آل کثیر را عنوان کنیم جالب نخواهد بود.

وکیل باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: ۲۵ دقیقه من باید صحبت کنم و قبل از آن ۲۵ دقیقه وکلای AFC صحبت خواهند کرد. سپس آل کثیر و یک شاهد به مدت ۵ دقیقه اظهارات خود را بیان می‌کنند. پس از آن قاضی سوالات خود را از اعضا مطرح می‌کند.

او در خصوص پرونده شفر و باشگاه استقلال، بیان کرد: در صورتی که باشگاه استقلال مدارک خود را به فیفا ارسال کند، فیفا به وکیل شفر نامه می‌زند تا صحت موضوع را مطلع شود. وکیل شفر وقت کوتاهی دارد تا جواب بدهد.

پرسپولیس درحال جمع‌آوری مدرک علیه شجاع و الریان

امیرساعد وکیل در ادامه بیان کرد: ما علیه باشگاه الریان اقدام حقوقی انجام نداده ایم. شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران می تواند به پرونده رسیدگی کند. ما اگر می خواهیم از الریان شکایت کنیم باید مدارک و مستندات لازم را به دست بیاوریم که شجاع خلیل زاده در زمانی که با ما قرارداد داشته اقدام به مذاکره الریان انجام داده و با این تیم قرارداد بسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل