بازدید 28454
۳
بسته ویدیویی «تابناک»

نماد دموکرات و جمهوری خواه از کجا آمد؟ / خاطراتی از یک زندان مخفی سیا / عربستان تروریست‌ها را این گونه تامین می‌کند / ده خودرو کمیاب جهان / چگونه با افسردگی مقابله کنیم؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 29 October 2020

خاطراتی از یک زندان مخفی سیا

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

 


عربستان تروریست‌ها را این گونه تامین می‌کند

عربستان همواره در حال تامین مالی گروه های تندرو بوده اما به واسطه آنکه متحد سنتی آمریکا در منطقه بوده و همچنین به تامین مالی قدرت های بزرگ از طریق قراردادهای کلان خرید سلاح اقدام ورزیده، همواره به تهدید جدی مواجه نشده است. در این شرایط این پرسش مطرح می شود که چطور وهابیت متصل به خاندان پادشاهی سعودی، متولی تامین مالی تروریسم و افراطی گری است؟ این مستند نگاهی دقیق تر به جامعه عربستان و چالش های آن با تمدن غرب و وهابیت دارد که با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.


نماد دموکرات و جمهوری خواه از کجا آمد؟

شاید برای شما این پرسش مطرح شده باشد که چرا خر نماد دموکرات ها و فیل نماد جمهوری خواهان است و این نمادها از کجا آمده است؟ این ویدیو به پرسش هایتان پاسخ می دهد. با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.

 

خاطراتی از یک زندان مخفی سیا

اگر به اشتباه به عنوان یک تروریست توسط سی آی ای دستگیر شده باشید، باید انتظار شکنجه های وحشتناکی را بکشید. این ویدیو روایتی از یکی از این قربانیان است که تجربیاتش از شکنجه در زندان مخفی سی آی ای را برای نیویورک تایمز گفته است. این ویدیو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.

 


ده خودرو کمیاب جهان

در این ویدیو ده مدل از خودروهایی را خواهید دید که به صورت اثبات شده، کمیاب‌ترین خودروهای جهان به شمار می‌روند. در این فهرست خودروهایی از یک مدل فراری تا مدلی از رولز رویس و خودرویی که تنها یک دستگاه از آن در جهان هست، وجود دارند. افراد ماشین باز این ویدیو را از دست ندهند.

 

چگونه با افسردگی مقابله کنیم؟

افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر روی افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افرادی که دارای حالت افسردگی هستند، می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، شرمساری یا بی‌قراری داشته باشند. ممکن است آن‌ها اشتیاق خود در انجام فعالیت‌هایی که زمانی برایشان لذت‌بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی‌میل و کم‌ اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم‌گیری دچار مشکل شوند، در روابط خود به مشکل برخورد کنند و به خودکشی فکر کرده، قصد آن را داشته باشند و حتی خودکشی کنند. افسردگی هم‌چنین ممکن است باعث بی‌خوابی، خواب بیش از حد، احساس خستگی و کوفتگی، مشکلات گوارشی، یا کاهش انرژی بدن شود. این اختلال روانی یا در واقع بیماری چیزی است که امروزه تقریبا همه را به نحوی درگیر کرده است، اما مقابله کردن با آن کاملا ساده و عملی است، در این ویدیو پنج تا از بهترین و ساده ترین توصیه های موجود برای مقابله با افسردگی را ببینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خبر نداری چاپ نکن . نماد امریکا از کجا امد ؟ کشوری که چهل سال مردم ایران را در فشار گذاشته و نوکر صیهونیست هست به ما چه که نمادش از کجا امده . ترامپ برای ما تیر خلاصی بود برای رابطه با امریکا پس حالا هر چی تحریم کند و یا حرف از مذاکره زند ملت دیگر علاقه ای به شنیدن درباره اش ندارد . ایا این همه ضربه از کودتا گرفته تا جنگ و کشتن این همه از مردم ایران در هوا و دریا برای خوش باوران کافی نبوده . فمن یکفر بالطاغوت و مومن بالله
تمام خودرو های نایاب در جهان در ایران تولید میشن مثال پراید ونیسان آبی و وانت پراید اگر در کشور دیگر دیدید.
چرا تصویر این رو هی تو متن تکرار کردید؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی