بازدید 7260

سرقت از منزل توسط همسر متهم

کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 29 October 2020

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف سرقت منزل در عملیات پلیس از شناسایی متهمان خبر داد.

به گزارش میزان، علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت منزل در عملیات به موقع پلیسی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، وی اظهار داشت سارق اموال کشف شده، همسرش می‌باشد.

وی در تشریح این خبر گفت: دهم شهریور ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۸ تهران نو تشکیل و با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی بیان داشت: از شاکی تحقیق، وی در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت، نهم شهریور ماه منزل خود را ترک کردم و پس از ساعاتی با مراجعه به محل، متوجه شدم سارق یا سارقان با تخریب درب ساختمان وارد منزلم شدند و مقادیری اموال باارزش منزلم را به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و با بررسی صحنه سرقت موفق شدند شماره پلاک خودروی مورد استفاده سارقان را بدست بیاورند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با استعلام شماره پلاک خودرو مالک آن به هویت سمیرا ساکن خیابان پیروزی شناسایی می‌شود که با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری وی، در بازرسی از منزل متهم بخشی از اموال مسروقه شاکی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت کشف کنند.

وی اضافه کرد: سمیرا پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، در سرقت نقشی نداشتم و جرم توسط همسرم به نام وحید انجام گرفته است که پس از سرقت به یکی از شهر‌های جنوبی کشور گریخته است و از محل مخفیگاه وی خبری ندارم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی کلیه اموال کشف شده به مال باخته تحویل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی