بازدید 8280

معاون اقتصادی پرسپولیس یا حافظ منافع کارگزار؟

کد خبر: ۱۰۱۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 27 October 2020

رضا یلوه سرپرست معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب و خارج از عرف اسناد مالی این باشگاه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، او با این نوشته که «بنا به درخواست شما هواداران عزیز، گزارشی از وضعیت پرداختی‌های کارگزار باشگاه و همچنین هزینه‌های باشگاه در طی یکسال اخیر و در دوران خدمتم در سمت معاونت اقتصادی، خدمت شما ارائه می‌کنم» به خودش اجازه داده در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدیرعامل و سرپرست ندارد از اسناد یک باشگاه دولتی از تاریخ ۲۰ آبان ۹۸ تا ۲۲ مهر ۹۹ رونمایی کند.

اقدام فردی که پستی جز معاونت اقتصادی این باشگاه را ندارد سوالات زیادی را ایجاد می‌کند. او باید به این نکته مهم پاسخ بدهد چگونه و با چه مجوزی فهرست هزینه‌های یک باشگاه دولتی را در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند؟ مگر باشگاه پرسپولیس هیات مدیره ندارد که اگر صلاح بدانند به انتشار یا عدم انتشار این عملکرد روی بیاورند؟

مگر معاونت اقتصادی باشگاه پستی در زیر مجموعه این باشگاه نیست چرا این شخص به گونه‌ای رفتار می‌کند که به نظر آید او بیشتر نماینده رسمی کارگزار در داخل این باشگاه است و این روز‌ها بیشتر از هر کسی به دنبال تبلیغ و حمایت از منافع آنهاست تا باشگاه.

البته مصاحبه‌ها و رفتار‌های گذشته رضا یلوه در دوران مدیریت انصاری فرد و رسول پناه گواه بر خیلی مسائل است و مشخص می‌کند او بیشتر نیروی در خدمت مدیران باشگاه بوده یا کارگزار رسمی سرخپوشان، اما سوالی که با انتشار این اسناد بیشتر به ذهن می‌رسد این است که چنین اعمالی تضمین کننده اهداف چه کسانی در داخل باشگاه است؟ آیا کارگزار باشگاه برای حمایت از فعالیت هایش در پرسپولیس نیازمند انتشار این اسناد است؟

در حال حاضر رونمایی از هزینه‌های تیم بزرگسالان پرسپولیس در صفحه شخصی مسئول اقتصادی باشگاه سبب دلخوری و ناراحتی اعضای تیم شده است و باید دید این بار فرد نزدیک به کارگزار باشگاه چه توجیهی برای رفتار غیر حرفه‌ای اش دارد.

منبع:فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر