بازدید 18093
۸

موسوی: پیام رهبر را شنیدیم و اطاعت می‌کنیم

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر را شنیدیم و آن را با جان و دل اطاعت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 26 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید علی موسوی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: پیام رهبری را در مورد عدم هتک حرمت نسبت به مسئولین عالی رتبه شنیدیم و آن را با جان و دل اطاعت می‌کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ملکان از مناطق مهم و حساس کشور و آذربایجان شرقی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. آزادراه هشترود، مراغه – ملکان در حال احداث است اما برخی می‌خواهند آن را منحرف کنند. اگر انحرافی در آن ایجاد شود ما به دنبال استیضاح وزیر خواهیم رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
نماینده مردم ملکان در مجلس در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ملکان از مناطق مهم و حساس کشور و آذربایجان شرقی است
جناب نماینده همه مناطق کشور مهم و حساسه.
ضمناً چرا با کاراتون رهبری رو مجبور میکنید که هر از گاهی بهتون تذکر بده. اگه اصول گرایی واقعی هستی چطور مواضع رهبری در موضوعات مختلف رو نمیدونی؟
اگر آقای روحانی !!!! برگردد و نیم نگاهی به ویدئو مناظره تبلیغاتی ریاست جمهوری خودش ببینه و با توجه به سخنانان گوهربار مقام معظم رهبری دیگه کسی نسبت به ایشون توهین نمیکنه چون مردم علی الخصوص اطرافیان از خودش یاد گرفتن توهین کنن . وقتی بدون مدرک دیگران را دوزد .................. میخوند یادش نیست . در ضمن توهین آقای روحانی و دیگر مسئولین به مردم و کشور چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفتن بچه های این آقایان زیر پرچم اروپا و آمریکاه توهین و دهن کجی به کشور و مردم نیست.
یعنی اگه رهبر نگه شما بازم توهین میکنی؟ یعنی بابد رهبر بگه کدوم کار شما غلطه کدوم درست؟یعنی خودتون هیچی نمیدونید؟
پیام و درخواستهای مردمو چیکار میکنی؟؟؟؟؟
خودتون نمی دونستید که نباید بی اخلاق باشید و توهین کنید و تهمت بزنید؟
اگر رهبر نمی فرمودند هتک حرمت حرام است شما همچنان ادامه می دادید؟ یعنی شما نمی دانید هتک حرمت حرام است؟ !!!
اقای سید علی موسوی نماینده محترم ملکان ، توجه کنید که مثلی است تحت این مضمون که : العاقل یکفی به الاشاره - الجاهل لایکفی الاماله - رهبری به کرات با ایما و اشاره گفته بودند و حتی در جریان استیضاح هم علنی گفتند ولی اینها برایتان کافی نبود زیرا خودتان را به ناشنیدن زده بودید تا اینکه علنی اعلام فرمودند و دیگر جایی برای ناشنیدن شما نبود . حال ببینید با این بی بصیرتی به کجا رهسپارید و کشور را به کجا رهنمون می کنید
کاش صدای مردم را بشنوید وبه داد مردم هم برسید آیا شما مسولین مردم شما را در این جایگاه گذاشتن پس چرا اینقدر. بی عدالتی ظلم به مردم می شود مردم زیر فشار کرانی ناحق گرفتار شدن کاری برای مردم انجام دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر