بازدید 4824
۳

پاکستان در لیست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف باقی ماند

علی‌رغم تلاش‌های اسلام آباد برای پایبندی به شرایط مبارزه با تأمین مالی تروریسم بین‌المللی، اف‌ای‌تی‌اف تصمیم گرفت این کشور را همچنان در لیست خاکستری خود نگاه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 26 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، علی‌رغم تلاش‌های اسلام آباد برای پایبندی به شرایط مبارزه با تأمین مالی تروریسم بین‌المللی، اف‌ای‌تی‌اف تصمیم گرفت این کشور را همچنان در لیست خاکستری خود نگاه دارد.

این ناظر جهانی اعلام کرد: پاکستان در لیست تحت نظارت تأمین مالی تروریسم جهان باقی می‌ماند تا زمانی که دستورالعمل‌های پیش‌گیرانه اف‌ای‌تی‌اف را به طور کامل اجرا کند. این نهاد از اسلام‌آباد خواست کنترل و نظارت مالی خود را بهبود ببخشد.

گروه اقدام مالی بین‌الملل از پاکستان به علت رعایت ۲۱ مورد از ۲۷ دستورالعمل این نهاد تقدیر کرد اما اعلام کرد که این کشور باید باقی دستورالعمل‌ها را اجرا کند.

فوریه گذشته پس از اینکه پاکستان نتوانست ۱۳ مورد از ۲۷ دستورالعمل اف‌ای‌تی‌اف را اجرایی کند، از این نهاد ۴ ماه وقت اضافه گرفت تاتا از لیست خاکستری خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ما وضعیتمان چطور است ؟
ما را باش فقط 2 مورد تایید نکردیم در لیست سیاه اوردن
ببین چقدر دشمنان خواهان همه چیز ما هستند ولی مشکلی نیست داریم چنان بلایی سرتان می آوریم که غروب غرب دارد نمایان می شود آن وقت شما ها می آیید برای التماس از ما
این همه زور زده هنوز توی لیست خاکستریه؟ ما یه ضرب رفتیم تو بلک لیست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار