بازدید 11198
۳
خبر

رسول پناه شبانه از پرسپولیس کنار رفت

کد خبر: ۱۰۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۴ 24 October 2020

همانطور که پیش بینی می‌شد مهدی رسول‌پناه پس از ایجاد حواشی اخیر و انتشار فایل‌های صوتی و ویدئویی‌اش، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رسول‌پناه مدیر جنجال ساز پرسپولیس، در گفت‌وگو با چندین رسانه رسمی این خبر را تایید کرد. او همچنین متنی برای استعفای خود بدین شرح منتشر کرده است:

«مردم شریف ایران / هواداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین‌بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی‌سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌های‌شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهی‌شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان، صمیمانه سپاسگزارم.

مهدی رسول‌پناه

دوم آبان ۱۳۹۹»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تنها کاری که کرد 9 تا پرونده رو بست .....
غیر از مدیریت پرونده چیز دیگری نداشت
مدیران بی لیاقت دولتی
ایشون درست در آستانه مسابقه فینال باشگاه های آسیا حاشیه را ساخت و رفت. از مربی گرفته تا بازیکنان، همه را زیر سئوال برد. یعنی عربستان هم اگر سعی می کرد نمیتونست اینجوری به پرسپولیس ضربه بزنه. امیدوارم یحیی و کریم عزیز تا فرارسیدن مسابقه فینال بتونن موضوع را جمع و جور کنند.
امثال جناب رسول پناه از نزدیک ترین دوستان و افراد مورد اعتماد آقای وزیر ورزش هستن که به یکباره بدون سابقه حضور در یک تیم دسته پایین به مدیر عاملی تیمی چون پرسپولیس گمارده میشن و چنین نتایجی را ببار میارن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار