بازدید 6954

تاکید‌رئیسی‌بر‌برخورد‌با‌عاملین‌شهادت‌شهید‌امر‌به‌معروف

اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 21 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه اعلام کرد:

«آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکرایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

آیت الله رئیسی افزود: این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و ان‌شاءالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان