بازدید 7657
۵

بازداشت ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از بازداشت چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت چهار دلال ارزی در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی در فضای مجازی، مشخص شد که چهار نفر از کاربران فضای مجازی با فعالیت‌های ارزی در فضای مجازی نقش عمده‌ای در تعیین قیمت وگرانی‌ها و نوسانات قیمت ارز دارند که شناسایی و بازداشت آن‌ها در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این گروه‌ها با تأسیس اتاق‌هایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ‌دهی بازار فعالیت دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی چهار فرد فعال در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت این افراد شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر چهار متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش ۱۰ دلاری انس جهانی طلا، دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
یه سرتوکوچه خیابونهای شهربندازین پرشده ازجوونای موبایل بدستی که دارن دلاروطلا معامله میکنن کاری کردین که کلی طلا ودلاررفت توپستوی خونه ها
از ته دل، اکثریت مردم میخواند که همه این افراد دستگیر بشوند.
بعنی نمیشد زودتر دستگیر شوند و دلار به 32000 نمی رسید ؟ خیلی کمدی تلخی است
سوال خیلی افراد این است واقعا چرا دلالان زالو صفت و خالی فروشان را دستگیر و اموال آنها مانند دلار سکه ماشین و منازل آنها مصادره نمی شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد
دلال اصلی یعنی دولت و بانک مرکزی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس