بازدید 4727

آیا ستاد کرونا، لیگ برتر فوتبال را تعطیل می‌کند؟

کد خبر: ۱۰۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 20 October 2020

با توجه به شرایط وخیم کرونا در کشور و رکوردشکنی‌های روزانه‌ی آن، فدراسیون پزشکی-ورزشی از فدراسیون فوتبال در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر درخواست تعویق مسابقات را کرده است. هم‌چنین با توجه به فشردگی مسابقات، دست سازمان لیگ برای تغییرات بسیار بسته است و قدرت جابجایی روزانه مسابقات را هم گاه در اختیار ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ برتر همین حالا نیز قرار است با سه ماه تاخیر آغاز ‌شود، پرسپولیس در فینال آسیا حضور دارد و فصل بعدی رقابت‌ها نیز در پیش است. تیم ملی چندین بازی معوقه دارد که آن‌ها نیز باید در نظر گرفته شود و فیفادی را هم در پیش داریم. علاوه بر آن برگزاری جام حذفی و سوپرکاپ هم در برنامه‌های فدراسیون جا دارد و همه این‌ها نشان‌گر وضعیت سخت فدراسیون برای برنامه‌ریزی مسابقات می‌باشد.

با این وجود علیرغم درخواست فدراسیون پزشکی-ورزشی، تنها مرجعی که می‌تواند در خصوص تغییر رقابت‌های لیگ برتر تصمیم بگیرد و دستور دهد ستاد ملی کرونا می‌باشد و درخواست مابقی نهاد‌ها تنها در حد یک درخواست است که می‌تواند از سوی فدراسیون فوتبال رد یا مورد قبول واقع شود.

به هر روی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در کشور گمان آن می‌رود که رقابت‌های لیگ حداقل یک تا دو هفته به تعویق بیفتد و احتمال آن وجود دارد که تیم‌ها از هفته‌ی دوم یا سوم به میدان بروند و دیدارهایشان را آغاز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر