بازدید 5755
۳

تهران بیشترین پلاک‌های ورودی به مشهد را داشته است

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: بر اساس بررسی‌ها و رصدهای سامانه راهداری، خودروها با پلاک تهران بیشترین آمار ورود به مشهد را در ایام پایانی صفر داشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 19 October 2020

به گزارش «تابناک»، حمیدرضا دهنوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها از مشهد، کاهش تردد در ایام پایانی ماه صفر و به خصوص در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) کاملا مشهود بود. بین پنجاه تا شصت درصد نسبت به سال گذشته کاهش ورودی داشتیم و شاهد تعداد زائران کمتری در مشهد بودیم.

وی ادامه داد: تجمعات در مشهد بسیار کاهش یافته بود و شاهد کاهش ترافیک و تردد در سطح شهر بودیم. در مقایسه با سال‌های گذشته ترددهای درون شهری کاهش یافته بود که این موضوع از آثار تاثیرگذار این طرح بود. در اجرای طرح خروج ماشین‌های بومی زیاد نبوده و بیشترین خروجی‌های ثبت شده در روزهای قبل از اعلام محدودیت بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: چون طرح ممنوعیت از چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه به اجرا درآمده بود در صبح و عصر روز چهارشنبه شاهد بار خروجی سنگینی بودیم و به همین دلیل آمار در مقایسه با سال قبل زیاد متفاوت نیست اما به طور کلی خروج خودروهای بومی نیز کاهش داشت. براساس بررسی‌ها و رصدهای سامانه راهداری، خودروها با پلاک تهران بیشترین آمار ورود به مشهد را داشتند.

دهنوی افزود: از مردم بسیار سپاسگزاریم که از این طرح در ایام شیوع کرونا و باتوجه به وضعیت قرمز مشهد در استان استقبال کردند و بسیار رعایت کردند. مردم فهمیم دیگر استان‌ها و استان خراسان‌رضوی بسیار رعایت کردند و مراسم ایام پایانی ماه صفر را با کمترین مشکلات و خوشبختانه با کمترین گره ترافیکی گذراندیم و عدم حضور زائرین بسیار کمک کننده و تاثیرگذار بود.

۸۲‌ درصد پلاک‌های ورودی به مشهد درون استانی بودند

هادی امیدوار، رئیس پلیس راه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا نیز در خصوص طرح ممنوعیت ورود و خروج به مشهد اظهار کرد: در این طرح حدود ۵۰ درصد ورودی‌ها به استان خراسان‌رضوی و حدود ۳۰ درصد ورودی به شهر مشهد کاهش یافت.

وی ادامه داد: حدود ۸۲ درصد پلاک‌های ورودی به شهر مشهد، پلاک‌های درون استانی بودند و حدود ۱۸ درصد پلاک‌ها به خارج از استان تعلق داشت. در این مدت شاهد حدود ۲۵ هزار خودرو با پلاک‌های خارج از استان در طول راه‌ها بودیم.

امیدوار در خصوص میزان جریمه در طرح محدودیت ورود و خروج از مشهد بیان کرد: مبلغ جریمه در این طرح مشخص نبود و رانندگان براساس کد اعمال قانون شدند و این تخلفات از طریق سیستم برای رانندگان اعمال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
با توجه به جمعیت طبیعی هست، اما درصد قابل توجهی هم کسانی هستند که با کلک پلاک تهران گرفته اند چون فکر میکنند افتخار آمیز است در کنارش هم یک 0912 خریده اند
که همش نشانه عدم اعتماد به نفسه
مشهد به لحاظ کرونایی وضعیت سفید بود و حتی لقب ووهان چین رو گرفته بود متاسفانه مسافران این ویروس رو بطور گسترده در این شهر منتشر کردند و باعث از دست رفتن جان صدها تن از مردم این شهر شدند .
مگر قرار نبود ممنوع باشه خروج از تهران و ورود غير بومي به مشهد؟!؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار