بازدید 4452

محرمی: مثل زمان ما نیست، پول بازیکن را ندهید فسخ می‌کند

کد خبر: ۱۰۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 18 October 2020

درباره  پرداخت مطالبات مالی برانکو اظهار کرد: مدیران پرسپولیس امروز و فردا می‌کنند و زمانی که دلار ۳ هزار تومان بود پول برانکو را ندادند و اکنون پرداخت مطالبات این مربی  با دلار ۳۲ هزار تومانی سخت است.  

به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلاف بین پیروانی، میناوند و علی کریمی اظهار کرد: پیروانی، میناوند و کریمی حق دارند که درباره مسائل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند. همچنین از پروین، شیرینی و پنجعلی گلایه دارم که جوابگوی من نیستند و هر دفعه  عذر و بهانه‌ای می‌آورند تا صحبت نکنند.  

محرمی درباره طلبش از شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: من احتیاجی به پول ندارم و فقط می‌خواهم به مشکلات سایر پیشکسوتان پرسپولیس  رسیدگی کنند.  

محرمی درباره اینکه خلیل زاده و بشار رسن از لیگ قطر پیشنهاد خوبی دریافت کردند، گفت: بله، خلیل زاده و رسن بازیکنان حرفه‌ای هستند و آن‌ها باید هزینه‌های خود را تامین کنند و وضعیتشان باید زودتر مشخص شود. در دورانی که ما بازی می‌کردیم پولی وجود نداشت، اما اکنون مبالغ نجومی رد و بدل می‌شود.  

او درباره  فسخ قرارداد بازیکنان بیان کرد: من اطلاعی از نحوه قرارداد بازیکنان ندارم، اما تا جایی که اطلاع دارم بازیکن در صورتی که مقداری از مبلغ قراردادش را دریافت نکند به راحتی می‌تواند قراردادش را  به صورت یک طرفه فسخ کند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار