بازدید 9553

قیمت مرغ به ۲۶ هزار تومان رسید

براساس گزارش های رسیده از برخی از خرده فروشی های سطح شهر تهران، هرکیلو گرم مرغ گرم با قیمت حدود ۲۶ هزار تومان عرضه می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 15 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابتدای مهرماه قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر تهران ۱۸ تا ۱۹ هزارتومان بود که با افزایش قیمت حدود ۴۰۰۰ تومانی در اواسط مهرماه به ۲۱ تا ۲۲ هزارتومان رسید و در حال حاضر قیمت این کالا در خرده فروشی های سطح شهر تهران به مرز ۲۶ هزارتومان رسیده است. افزایش قیمتی که برخی از مرغداران و تولیدکنندگان علت آن را کمبود نهاده های دام و طیور با قیمت های مصوب، افزایش قیمت نهاده ها در بازار آزاد و به طور کل افزایش هزینه های تولید عنوان می کنند.

چندی پیش اما شرکت پشتیبانی امور دام از تامین ۵۰۰ هزارتن کنجاله سویا برای سه ماهه آینده خبر داد و وزارت جهاد کشاورزی نیز از اصلاح سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی و تخصیص سیستماتیک نهاده های دامی به واحدهای تولیدی خبر داد، اما به نظر می رسد تولیدکنندگان همچنان در تامین نهاده های مورد نیاز خود دچار مشکل هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲
کی میگه مرغ پرواز نمیکنه ؟
علی برکت الله
مقصر بانک مرکزی است که به دستور رئیس دولت پول ملی را بی ارزش می کند چرا کسی ایشان را مقصر اعلام نمی کند؟!!!
بهترین مدیریت رو مسئولان ما دارند..آفرین
آقای روحانی، متشکریم!!!! دستمریزاد برادر!!!!!
5000 هزار هم بره بالا با دلارجون برابر میشه انوقت عدالت اجرا شده(عدالت یعنی برابری)
باشه به مرغها میگیم تا سه ماه آینده رژیم بگیرن تا شرکت پشتیبانی امور دام کنجاله بفرسته
سلام میخواستم یک پیشنهاد بدم مگه ما پیرو را اهل بیت نیستیم خوب امام حسن هم با معاویه صلح کرد پس ما هم برای نجات یک ملت بریم با آمریکا مذاکره کنیم
محصول مشترک گشایش اقتصادی و مجلس جوان انقلابی. دستتون درد نکنه خسته نباشید.
من بیشتر از ۸ ساله نمیتونم گوشت قرمز بخرم قیمت ماهی هم که سر بفلک کشیده و فقط برا پخت و پز مرغ استفاده میکردیم که اونم با اینقیمت تهیش سخت شده. اخه من نمیدونم تاکی باید این فشار تو سر مردم باشه بخدا داریم زیر این فشار خورد میشیم مگه این مملکت صاحب نداره چرا کسی پاسخگو نیست؟
بابا ما دیگه خسته شدیم از این گرونی ها گوشت ۱۱۵ هزار مرغ ۲۶هزار تن ماهی ۳۰۰۰۰ هزار تومان اخه چرا فقط خبر چاپ میکنید نه انتقادی نه اعتراضی نه تحلیلی در رسانه ها انجام نمیشه یا گفتگو با ومسعولان ‌و پاسخ انها تو این وانفسا
خبر خوش روحانی به مردم ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار