بازدید 25334

حریرچی: آمار فوت‌شدگان کرونا دوبرابر آمار اعلامی است

حریرچی گفت: ما خیلی از افراد را به عنوان کرونا درمان می‌کنیم اما چون جواب تستشان منفی بوده است، آنها را جزو مرگ کرونایی حساب نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 14 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حریرچی گفت: ما خیلی از افراد را به عنوان کرونا درمان می‌کنیم اما چون جواب تستشان منفی بوده است، آنها را جزو مرگ کرونایی حساب نمی‌کنیم.

معاون کل وزارت بهداشت در برنامه انتهای الوند گفت: طبق پروتکل‌های (WHO) کسانی که تستشان مثبت است اعلام می‌شوند، در ایران نیز آمار را مانند سایر کشورها اعلام می‌کنیم در حالی که تعداد فوتی‌ها را می‌توان از ۱.۵ برابر تا ۲.۲ برابر آمار اعلامی حساب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
از اولش هم معلوم بود . اهل راستگویی و صداقت نبودید .
با اطلاع رسانی مصلحتی و اشتباه ، خیلی از خانواده ها را داغدار کردید . با این حساب در ایران بالای صد هزار نفر بر اثر کرونا به رحمت خدا رفته اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
حالا ما با همین اطلاع رسانیم کسی مگه ماسم نیزنه؟!!
پس تا حالا به مردم دروغ می گفتید حیا نمی کنید
پاسخ ها
مینا
| Canada |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
مگه تا الان حرف راست از اینا شنیدید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
حیا چیه؟
بالاخره!
خوبه خودتون از آمار واقعی خبر دارید ولی هیچ کاری نمی کنید چرا کارمندان را دورکار نمی کنید تا از تردد در سطح شهر کاسته شود. تهران شبیه یک پارکینک بزرگ شده است. مملکت که تعطیله کارمندان هم روش.
خب پس چرا کارمندان را دورکار نمیکنید ؟!؟!؟ بخصوص ادارات و سازمانهایی که زیرساخت دارند مثل دانشگاهها . اینطوری حداقل باعث کاهش تردد و ترافیک و خلوتی مترو و اتوبوس بشه که این امر برای بقیه مردم هم مفیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دور کاری فقط برای کارمندای دولت باید باشه که کار بکنن یا نکنن حقوقشونو میگیرن.
چه راحت میگند تا الان داشتیم و داریم دروغ میگیم.بابا ریس جمهور امریکا رو به خاطر دروغ میبرند دادگاه و سوال و جواب میکنند ولی بخاطر کارهای زشت و ناشایست اخلاقی کاریش ندارند.دروغ خیلی زشت هستش.
هموطن عزیز حالا امار را ده برابر هم بیشتر بگویند با مردمی که با خود وسلامتی دیگران لجبازی میککند چکار باید کرد ایا همه کسانی که ماسک نمیزنند کسانی هستند که توانایی خرید ماسک را ندارند بیشاز 90 درصد روستا ها ماسک نمیزنند وقتی هم به شهرها میایند ماسک ندارند با اینها باید چکار کرد برای هرنفر باید یک مامور گذاشت خودمان باید مراقب باشیم ما مسول دلسوز نداریم
خیلی بیش از دو برابر . فقط در یکی از بیمارستانهای اصفهان (الزهرا) روزی در حدود 90 بیمار جان خود را بر اثر کرونا از دست می دهند.
طبق امار اعلامی رسمی که البته معمولا کمتر از حد واقع است، در هشت ماه گذشته 63 هزار نفر بیشتر از مشابه و معمول سال گذشته فوتی داشتیم که احتمال قوی حداقل فوت کرونایی بیش از 63 هزار نفر تا صد هزار نفر میباشد ولی در آمارها نهایتا حدود 30 هزار نفر اعلام شده.
همین موضوع وقتی توسط برخی از مسئولین اظهار شد سخنگوی اسبق وزارت بهداشت آمپرش بالا رفت و موضوع را سیاسی کرد و البته دطتمزد خوش خدمتی ش رو نگرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل